پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۵۸۱۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۷
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: یکی از اولویتهای اساسی ما برگزاری جلسه حمایت قضایی از سرمایه‌گذاران است که در این زمینه ۸۵ درصد مصوبات کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاران در اردبیل اجرا شده است.

شعار سال: یوسف خدادادی ظهر امروز در جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاران در اتاق بازرگانی اردبیل اظهار داشت: یکی از اولویتهای اساسی دادگستری استان اردبیل تسهیل روند سرمایه‌گذاری و حمایت قضایی از سرمایه‌گذاران است که در این زمینه 85 درصد مصوبات کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاران در اردبیل اجرا شده است.

وی با بیان اینکه امسال نیز 10 جلسه کمیته حمایت از سرمایه‌گذاران استان در اتاق بازرگانی اردبیل تشکیل شده است، گفت: برگزاری این جلسات گام بزرگی در جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و تسهیل روند سرمایه‌گذاری داشته است که انتظار می‌رود با تداوم این جلسات روند سرمایه‌گذاری در اردبیل تسهیل شود.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل از آمادگی همه‌جانبه دادگستری استان اردبیل برای تسهیل روند سرمایه‌گذاری در اردبیل خبر داد و افزود: مهمترین راهکارهای کاهش آسیبهای اجتماعی در جامعه ایجاد اشتغال است که این امر با جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و راه‌اندازی واحدهای تولیدی محقق می‌شود.

خدادادی تصریح کرد: دستگاههای اجرایی استان نیز باید بدون هیچ بهانه‌ای حمایت همه‌جانبه‌ای از سرمایه‌گذاران و در راستای تسهیل روند سرمایه‌گذاری تلاشی مصاعف داشته باشند و از بروکراسیهای بیش از حد اداری برای سرمایه‌گذاران جلوگیری کنند.

وی اظهار کرد: نیاز است بانکهای عامل نیز همکاری همه‌جانبه‌ای با صاحبان واحدهای تولیدی داشته باشند تا بسیاری از این واحدها که راکد هستند با ارائه تسهیلات دوباره به چرخه تولید بازگردند که می‌توان با فعالسازی این واحدها استان اردبیل را در مسیر پیشرفت و توسعه قرار داد.

در پایان این جلسه مدیران دستگاههای اجرایی استان اردبیل نیز گزارش عملکرد خود برای حمایت از سرمایه‌گذاران را ارائه داده و آمادگی خود را برای تسهیل سرمایه‌گذاری در اردبیل اعلام کردند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 23دی 1395، کد مطلب:1294696 : tasnimnews.comwww.

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
0
0
50 درصدش هم اجرا شده باشه باید کلاه همون را بالا بندازیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
0
0
50 درصدش هم اجرا شده باشه باید کلاه همون را بالا بندازیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین