پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۵۹۸۹
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۰
وزیر بهداشت: شکی نداریم که طرح تحول نظام سلامت ادامه خواهد داشت و شکست این طرح حرف دلواپسان است و مردم چنین اعتقادی ندارند.

شعار سال: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه سفر به اردستان در جمع خبرنگاران گفت: طرح تحول نظام سلامت در جهت رفع محرومیت و کاهش رنج های بیماری مردم حرکت می کند و از همین رو می توان این طرح را از آرزوهای شهدا و انقلاب دانست.

سیدحسن قاضی زاده هاشمی افزود: کاهش پرداختی ها از جیب مردم، افزایش دسترسی مردم به خدمات سلامت به ویژه مناطق محروم از دیگر اهداف این طرح است که باقیمانده اجرای این طرح هم باید حمایت شود.

وی ادامه داد: شکی نداریم که طرح تحول نظام سلامت ادامه خواهد داشت و شکست این طرح حرف دلواپسان است و مردم چنین اعتقادی ندارند.

وزیر بهداشت خاطر نشان کرد: بنده هنوز اعتقاد دارم که بیمه ها پاشنه آشیل این طرح هستند و به عبارتی بیمه خریدار است و می تواند برای مردم و کادر پزشکی رفتار سازی کند.

هاشمی تصریح کرد: اتفاقی که دیروز در مجلس مبنی بر انتفاق بیمه سلامت به وزارت بهداشت افتاد تنها بخشی از کار است و امیدواریم تبدیل به قانون تا از سوی رئیس جمهور محترم ابلاغ شود تا به مرحله اجرا در بیاید.

این وزیر ابراز داشت: طی اقدام موفقیت آمیز رئیس جمهور، سازمان تأمین اجتماعی موظف شد تا هزینه هایی که بایت بیمه از مردم دریافت می کند را در حساب خاصی واریز کند و رئیس جمهور و وزیر اقتصاد بر آن نظارت داشته باشند و اطمینان حاصل شود که این پول فقط برای درمان هزینه می شود.

سیدحسن قاضی هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امیدواریم به زودی موضوع تولیت بودن وزارت بهداشت که صراحتاً هم اعلام کردند، تعیین تکلیف شود تا توازن بین هزینه ها و مصارف ساماندهی شوند تا مشکلاتی که تا به حال بوده مرتفع شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پایان تصریح کرد: مهمترین دستاورد این سفر برای شخص بنده به عنوان وزیر جمهوری اسلامی ایران، سرکشی به خانواده یکی از شهدا بود، مادر شهیدی را ملاقات کردیم که چهار فرزند خود را تقدیم انقلاب کرده بود که لحظات شیرین و به یاد ماندنی را همراه با استاندار اصفهان سپری کردیم؛ چرا که این ها سرمایه اصلی ما هستند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه جامع رسانه ای صدای سلامت، تاریخ 16 دی 95، کد مطلب: 17722: www.sedayesalamat.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین