پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۶۶۳۱
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲
مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری گفت: در صورت تامین اعتبار، بزرگترین تله کابین ایران با عنوانˈ زردکوه ˈ شهرستان کوهرنگ ، سال آینده بهره برداری می شود.

شعار سال: ˈمژگان ریاحی زانیانیˈ گفت : تله‌کابین زردکوه ، از پروژه‌های مهم در دست اجرای صنعت گردشگری چهارمحال و بختیاری است که توسط بخش خصوصی در مساحت 300 هکتار اجرا خواهد شد.
وی افزود: تله کابین زردکوه در چهار کیلومتر مسیر حاشیه تونل اول کوهرنگ تا ˈچال می‌شانˈ اجرا می‌شود و در هرهکتار، شش شغل مستقیم و 15 فرصت شغلی غیر مستقیم ایجاد می کند.
ریاحی با اشاره به تصویب منطقه گردشگری کوهرنگ در سفرهای هیات دولت به استان، افزود: وجود مناطق بکر اکوتوریستی، توجه به گسترش صنعت گردشگری در این منطقه را دو چندان کرده است.
وی به پیامد افزایش جذب گردشگر ورزشی به دنبال راه اندازی تله کابین یاد شده اشاره کرد و افزود: پیست اسکی کوهرنگ ، مهم ترین کانون جذب سرمایه گذار و توسعه صنعت گردشگری این شهرستان است.
شهرستان کوهرنگ با داشتن طبیعت بکر، پیست اسکی چلگرد، آبشار تونل، چشمه‌های آب معدنی و توانمندی اسکی تابستانی به عنوان یکی از نقاط دیدنی و گردشگری کشور محسوب می شود.
این شهرستان در 85 کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، تاریخ 21 بهمن 90 ، کد مطلب: 48706: www8.irna.ir

اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین