پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۶۶۷۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری از تخصیص دو میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار برای ساخت و تکمیل گلزار شهدای گمنام در این استان خبر داد.
شعارسال: سرهنگ پاسدار عباس عباسی گفت: امسال 5 میلیارد ریال اعتبار ملی برای ساخت و تکمیل حرم مطهر شهدای گمنام استان مصوب شد که تاکنون 2.5 میلیارد ریال آن تخصیص یافت.

وی افزود: این اعتبار برای ساخت و تکمیل المان شهدای گمنام در شهرهای طاقانک، بن، اردل، وردنجان، چلگرد و گهرو هزینه می شود.

به گفته وی، هرگونه ساخت و ساز در حریم محدوده المان های شهدای گمنام باید با رعایت طرح مصوب و ابلاغی و با هماهنگی معاونت مهندسی و امور یادمان های اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس انجام شود.

سرهنگ پاسدار عباسی ادامه داد: اعتبار ساخت یادمان شهدای گمنام از اعتبارات استانی، کمک های بلاعوض سازمان ها، شهرداری ها و سایر مراکز دولتی و غیر دولتی، موقوفات و نذورات اشخاص حقیقی و حقوقی و کمک های مردمی تامین می شود.

31 نقطه از استان چهارمحال و بختیاری میزبان 109 شهید گمنام است و این استان در دوران دفاع مقدس دو هزار و 440 شهید تقدیم کشور کرده است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، تاریخ انتشار: 27 دی 1395، کدخبر: 82389236 (5779360)، www.irna.ir

اخبار مرتبط
برگزیده ها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
King
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
0
0
روحشان شاد و یادشان گرامی امیدوارم جایگزین خوبی برای خونهای ریخته شده انها برای این مرز و بوم باشم
س.د۷۶
Fox
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
0
0
به نظرم اگر این شهدای عزیز امروز زنده بودن ترجیح میدادن این مبالغ صرف ساختن بیمارستان و مدرسه و ... بشه
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین