پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۶۷۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۸
معاون اقتصادی و مردم‌یاری قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق گفت: فردا 745 پروژه مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی که هدیه مقام معظم رهبری به مردم این خطه از کشور است، به صورت ویدئوکنفرانس مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

شعارسال: شهرام اسکندری اظهار کرد: 754 پروژه که از سال 94 کار عملیاتی آن آغاز شده بود در حوزه سرزمینی سه قرارگاه شهید میرحسینی، شهید معمار و شهید سجاد افتتاح خواهند شد.

معاون اقتصادی و مردم یاری قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق حوزه سرزمینی قرارگاه شهید میرحسینی را شهرستان زاهدان، میرجاوه، خاش و نصرت‌آباد عنوان کرد و گفت: پروژه‌های قرارگاه شهید معمار در شهرستان‌های ایرانشهر، نیکشهر، فنوج و دلگان و پروژه‌های قرارگاه شهید سجاد نیز در شهرستان‌های سراوان، سیرکان، جالق و سیب و سوران به بهره‌برداری خواهد رسید.

این مسؤول خاطرنشان کرد: اجرای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی، محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری از جمله اولویت‌های سپاه در جنوب شرق کشور پس از راه‌اندازی قرارگاه قدس است که به این منظور همه ساله پروژه‌های مختلفی را به مرحله اجرا در می‌آورد.

وی با اشاره به توزیع سبد رایگان بین یک هزار خانواده محروم در استان گفت: از صبح امروز توزیع هزار بسته کالا و پتو و خانه‌های کم‌هزینه، بند سنگی ملاتی، چندین چشمه سرویس بهداشتی، نصب کنتور برق، کندن چاه و آبرسانی به منازل احداث شده انجام شده است، همچنین نصب دستگاه تسویه آب، زیرانداز، ظروف کامل آشپزخانه، بخاری، آرد، نان، تانکر ذخیره آب و غیره از دیگر اقلام در توزیع سبد رایگان بین محرومین در منطقه کوهستانی نمداد منطقه‌ای مرزی در بین سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار خبر 28 دی 1395، کدمطلب: 13951028000762 ،www.farsnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
0
0
خیلی معتقد به حمایت مردم سیستان برای کاهش محرومیت های تاریخی استان هستم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین