پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۷۴۲۹
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷
در خصوص روند پیگیری های مکرر برای احداث زیرگذرگلشن انار و کند شدن این پروژه شهری به مشکلات عمرانی و زیربنایی وقوع پیوسته که گاهاً به دلایل گوناگون تکمیل و بهره برداری از این پروژه نه چندان بزرگ چندین سال به طول انجامیده است .

شعار سال: در خصوص روند پیگیری های مکرر برای احداث زیرگذرگلشن انار و کند شدن این پروژه شهری به مشکلات عمرانی و زیربنایی وقوع پیوسته که گاهاً به دلایل گوناگون تکمیل و بهره برداری از این پروژه نه چندان بزرگ چندین سال به طول انجامیده است.

حال این بار پروژه زیرگذر گلشن است که کلنگ احداث آن در شهریور سال ۹۱ زده شد و به گذشت بیش ازچهار سال کماکان به مرحله بهره برداری نرسیده است.

با توجه به اینکه مشکلاتی از جمله لوله های آب معارض و فیبر نوری گریبانگیر زیرگذر گلشن در سال گذشته شده بود و باعث زمین گیر شدن این پروژه شد . در خرداد ماه سال۹۵ نیز با مذاکراتی که با رئیس آب و فاضلاب رفسنجان و انار و فرماندار انار انجام شد مشکل لوله‌های آب معارض این زیرگذر حل شد ولی کماکان نیز این پروژه متوقف شده است و شهروندان این منطقه مجبور به عبور از گذرگاه موقت در خصوص این پروژه می باشند.

"حسن ذولفقاری” عضو شورای گلشن درباره زمان بهره برداری از پروژه زیرگذر گلشن اظهارداشت: همه تلاش این است با توجه به گفته مهندس حسن نیا معاون راهداری کشور ، این پروژه از اوایل مهرماه شروع به کار و در دهه فجرسال۹۵ به بهره برداری برسد در صورتی که این زیرگذر به زیر گذر زمان به فراموشی سپرده شده است.

صبح روز گذشته ۱۵ آذرماه نیز طی جلسه ای با حضور سیدضیاء طباطبائی فرماندارانار ،رحیمی شهردار انار، مقبلی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان ، خواجه پور رییس راه و ابنیه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، علینژاد رئیس اداره راهداری انار و حسن ذوالفقاری عضو شورای گلشن در خصوص مباحث و مشکلات زیرگذر گلشن و احداث کمربندی انار نوق مذاکراتی بعمل آمد .

در این جلسه سید ضیاء طباطبائی فرماندار انار پس از بیان گزارشی از وضعیت راه ها و زیر گذر گلشن از مدیر کل محترم خواستند تا به شهرستان انار در حوزه راه و راه سازی همچنین تکمیل زیر گذر گلشن عنایت ویژه ای داشته باشند که پس از تبادل نظر مقرر گردید پایان هفته خاکبرداری رمپ ورود و خروج زیرگذر گلشن شروع شود و تا مراحل مناقصه برای ادامه کار ( زیرسازی وآسفالت زیرگذر،اجرای دیوار حایل بتنی،اجرای قرنیز اطراف پل زیرگذر و..)انجام و پیمانکار مشخص و پروژه راتکمیل کند.

همچنین احداث کمربندی انار به نوق نیز از دیگر خواسته های مسئولین علی الخصوص شورا و شهردار محترم بود که مدیر کل محترم راهداری و حمل و نقل جاده ای استان پیرامون آن راهکارهایی ارائه نمودند.

امید است با پی‌گیری‌های لازم و اهتمام مسئولین امر، هر چه سریع تر این پروژه به بهره برداری برسد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی دانا، تاریخ 16 آذر 95، کد مطلب: 969193: www.dana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین