پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۸۲۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۷
دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه گفت: دشمنان با طراحی هجمه‌ای می‌خواهند بین مردم و روحانیت اختلاف ایجاد کنند تا عقاید افراد جامعه نسبت به اسلام و روحانیت تضعیف شود.

شعارسال: آیت الله مرتضی مقتدایی پیش از ظهر پنج‌شنبه در همایش فرزندان حوزه در عرصه سلامت که در سالن همایش مرکز مدیریت حوزه علیمه خواهران برگزار شد، این همایش را خدمتی بی‌بدیل عنوان کرد و اظهار داشت: اهدافی که این همایش دنبال می‌کند در واقع خدمتی به جامعه روحانیت و پزشکی کشور است.

وی گفت: از آنجایی که روحانیون قشر تأثیر گزار جامعه هستند و به فرموده امام راحل اگر این قشر نبود تا مردم را هدایت کند، اسمی از اسلام باقی نمی‌ماند لذا روحانیون در حوزه سلامت و فرهنگ‌سازی آن می‌توانند نقش قابل توجهی داشته باشند.

*روحانیون اقدامات دشمنان را خنثی کردند

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه افزود: با وجود اینکه دشمنان در طول تاریخ در صدد نابودی اسلام و تشیع بودند اما همین روحانیون با فعالیت‌های خود اقدامات دشمنان را خنثی کردند.

وی ادامه داد: در زمان ما هجمه‌ای طراحی شده که مانند جنگ علیه روحانیت است و می‌خواهند بین مردم و روحانیون جدال انداخته و عقاید مردم نسبت به اسلام و روحانیت را تضعیف کنند.

آیت الله مقتدایی با تأکید بر اینکه هدف دشمن تضعیف روحانیت است، تصریح کرد: امروز می‌خواهند روحانیت را لکه دار کنند و این مایه تأسف است که برخی رسانه‌ها و در فضای مجازی فسادی عمومی رخ می‌دهد و هرگونه تبلیغی را با هر شیوه‌ای علیه اسلام به راه می‌اندازند.

*ارتباط روحانیون با پزشکان تقویت شود

وی با اشاره به اینکه اگر ارتباط بین روحانیون حوزه‌های علمیه با جامعه پزشکان برقرار شود به خدمت رسانی آسان‌تر این دو قشر کمک می‌کند، گفت: امیدوارم این ارتباط که به دنبال این همایش ایجااد می‌شود به صورت جدی دنبال شود.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه در پایان ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت آتش نشانان در حادثه ساختمان پلاسکو، افزود: جان باختگان این حادثه کسانی هستند که برای خدمت به مردم جان خود را به خطر انداختند و از شهدا هستند که اجرشان در نزد خداوند متعال محفوظ است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 7بهمن1395، کدخبر: 3888059: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۸
0
0
روحانیت در برهه زمانی فعلی، باید مجددا توانمندی ها و قابلیت های خودش را ثابت کند، در غیر این صورت واقعا برای نظام چالش ایجاد می کند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین