پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۴۸۴۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۱
نماینده مردم تهران در مجلس با تاکید بر اینکه نمی‌توانیم بگوییم مساله اشتغال به این دولت اختصاص دارد، گفت: همه دولت‌ها سعی کرده‌اند که با توجه به منافع ملی و در نظر گرفتن برنامه‌هایی نسبت به حل این معضل اهتمام ورزند.

شعار سال:داوود محمدی با تاکید بر اینکه حل مساله اشتغال بسیار مهم و اساسی است، گفت: موضوع اشتغال به فاکتورهای مهمی دیگری نیز ارتباط دارد. در واقع مجموعه شرایط اقتصادی کشور به گونه‌ای است که اشتغال هم یکی از عوامل تاثیرگذار در اقتصاد به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه اشتغال با عرصه‌های دیگری مانند سیاست و اجتماع نیز ارتباط دارد، گفت: این موضوع به عنوان مساله اساسی است که به کل شاکله اقتصاد کشور برمی گردد. تمام دولت‌ها هم در ادوار مختلف سعی داشته‌اند که آن را حل کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس، افزود: اما دیدگاه‌ها از یک انسجام درونی برخوردار نبوده و سلایق متفاوتی در برنامه‌ها وجود داشته است، ضمن این که دولت یازدهم سعی داشته که به اشکال مختلف اشتغال را حل کند؛ گرچه اهتمام لازم را داشته و در برنامه های خود نیز آن را گنجانده است.

این نماینده اصلاح طلب مجلس، افزود: نمی‌توانیم بگوییم که این دولت حرکتی نکرده، اما آنچه از برآیند جامعه حاصل می شود این است که جامعه جواب لازم را نگرفته است و این موضوع هم ناشی از مسائل مختلف اقتصادی و تحریم‌ها می‌باشد.

وی تصریح کرد: در حقیقت تراز پرداخت‌ها در کشور شرایط مناسبی را نداشته و تولیدات اقتصادی و کشاورزی ما با توجه به رکود پیش آمده شرایط خوبی نداشتند.

محمدی خاطر نشان کرد: مساله اشتغال را نمی‌توان به یک دولت خاصی اختصاص داد، چرا که همه دولت‌هایی که روی کار آمدند با نیت خیر خواهانه سعی کرده اند آن را حل کنند. اما سلایق و برنامه‌های مختلفی داشته‌اند؛ بنابراین اینکه بگوییم مربوط به یک دولت خاص است، این گونه نیست.

این نماینده مجلس ادامه داد: برنامه‌ها و طرح‌های اقتصادی در نتایجی که حاصل می‌شود، تاثیر خود را می‌گذارد که گاهی اوقات این برنامه‌ها همراه با موفقیت نیست. شاید علتش عدم اتخاذ استراتژی مطلوب باشد. اما اینکه گفته شود عمدی یا سیاسی است، اینگونه نیست.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه باید نسبت به حل مسائل نگاه ملی و فراجناحی داشت، اظهار کرد: جناحی فکر کردن خود ضایعه بزرگی است و نقطه ایجاد مشکل به شمار می‌رود، زیرا در هر جایی که جناحی و سیاسی فکر کرده‌ایم، نتوانستیم مسائل را به درستی بررسی کرده و حل کنیم.

محمدی در پایان خاطر نشان کرد: باید به جایی برسیم که مسائل کشور که اشتغال هم یکی از مهمترین آن‌هاست، با نگاه ملی و فراجناحی حل شود.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري ایسنا، تاریخ انتشار: 8 بهمن 1395، کد مطلب: 95110805036:www. isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۹
0
0
آقای محمدی عزیز
آیا این که مسئله فرا دولتی و فرا وزارتخانه ای است، دلیلی بر غفلت از آن می شود؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین