پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۸۴۸۹
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹
برای اجرای بهتر طرح انگیزشی گسترش خدمات بانکداری الکترونیک "طرح ریتون" در بانک‌پاسارگاد سیستم امتیازدهی این طرح تغییر یافت.

شعار سال: به‌گزارش روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد،طرح انگیزشی گسترش خدمات بانکداری الکترونیک "طرح ریتون" در بانک‌پاسارگاد با هدف ترویج فرهنگ بانکداری الکترونیک در جامعه، جلوگیری از ازدحام و شلوغی شعبه‌ها و ترغیب مشتریان گرامی به بهره‌مندی بیشتر از ابزارهای متنوع بانکداری الکترونیک بانک‌پاسارگاد، طراحی و از سال 1390 اجرا شده‌است. در این طرح، مشتریان گرامی می‌توانند ضمن تعامل با بانک و بهره‌مندی از خدمات الکترونیک بانک‌پاسارگاد، متناسب با میزان تعامل خود، نسبت به جمع‌آوری امتیاز اقدام کرده و مشمول مزایای این طرح شوند.

بر اساس این خبر اولین دوره قرعه‌کشی بزرگ طرح ریتون نیز در سال 1391 انجام و یک دستگاه خودروی قشقایی به برنده خوش‌شانس آن اهداء شد.

گفتنی است مشتریان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص طریقه امتیازدهی و جوایز ارزنده این طرح می‌توانند به صفحه باشگاه مشتریان در وب سایت بانک به نشانی https://club.bankpasargad.com مراجعه و یا با مرکز اطلاع رسانی باشگاه مشتریان بانک پاسارگاد به شماره 82898888 تماس حاصل کنند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت بانک پاسارگاد، تاریخ 5 دی 92 ، کد مطلب: 656: www.bpi.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین