پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۸۸۹۲
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۹
رئیس کمیسیون عمران از حضور عبدالرضا رحمانی فضلی و محمدباقر قالیباف، وزیر کشور و شهردار تهران در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس و قرائت گزارش کمیسیون عمران از حادثه پلاسکو در این جلسه خبر داد.

شعار سال: محمدرضا رضایی در جمع خبرنگاران پارلمانی دلیل حضور نیافتن قالیباف در جلسه علنی یکشنبه مجلس را برگزاری مراسم تشییع جنازه شهدای آتش‌نشان حادثه پلاسکو و برنامه‌ریزی‌های شهرداری تهران برای این مسأله دانست.

نماینده مردم جهرم در مجلس با اشاره به گزارش کمیسیون عمران از حادثه پلاسکو، گفت: دستگاه‌های خاطی، سهم هر یک از دستگاه‌ها در بروز حادثه پلاسکو، نقایص قانون و پیشنهادات کمیسیون برای جلوگیری از تکرار حوادث مشابه از جمله محورهای مهم گزارشمان است.

رئیس کمیسیون عمران همچنین از حضور وزیر راه و شهرسازی در جلسه امروز کمیسیون متبوعش برای تعیین تکلیف نهایی تقاضای جمعی از نمایندگان برای استیضاح سخن گفت و افزود: استیضاح وزیر راه و شهرسازی همچنان 75 امضا دارد که در جلسه امروز کمیسیون با حضور نمایندگان متقاضی و آقای آخوندی این مسأله تعیین تکلیف شده و گزارش نهایی کمیسیون عمران به هیأت رئیسه ارسال می‌شود.

رضایی همچنین از در دستور قرار داشتن تقاضای جمعی از نمایندگان برای تحقیق و تفحص از شهرداری تهران خبر داد و افزود: این تقاضا نیز سه‌شنبه هفته جاری با حضور شهردار تهران بررسی می‌شود و آخرین توضیحات و دفاعیات قالیباف استماع شده و نظر نهایی کمیسیون مبنی بر رد یا تصویب تحقیق و تفحص از شهرداری تهران به هیأت رئیسه مجلس اعلام می‌شود.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از سايت خبري تحليلي عصر ايرن ، تاریخ انتشار: 10 بهمن 1395، کد مطلب: ۵۲۰۴۱۲:www. asriran.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین