پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۹۴۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷
سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد روز جمعه گفت، موضع‌گیری اخیر کاخ سفید درباره شهرک‌سازی‌های این رژیم نشان‌دهنده چرخش در سیاست‌های حامیانه ترامپ در قبال اسرائیل نیست.

شعار سال: دنی دانون، سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد در گفت‌وگو با رادیو اسرائیل اظهار کرد: بیانیه اخیر کاخ سفید که در آن اعلام شده شهرک‌سازی‌های جدید اسرائیل در کرانه باختری در فرآیند دستیابی به صلح با فلسطینی‌ها مفید نیست، چرخش در سیاست‌های حمایتی دونالد ترامپ در قبال ما نیست.

پیش از این کاخ سفید با انتشار بیانیه‌ای از توسعه شهرک‌سازی‌های اسرائیل در کرانه باختری انتقاد و روند کنونی را در راستای دستیابی به صلحی پایدار با طرف فلسطینی غیرمفید دانست.

سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد گفت: من این موضع‌گیری را یک چرخش نمی‌دانم. این بیانیه کاملا واضح است و معنای آن این است که تا زمان ملاقات با بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل منتظر بمانید. نتانیاهو در کمتر از دو هفته دیگر برای ملاقات با ترامپ به واشنگتن می‌رود و سپس سیاست‌های طرف آمریکایی مشخص می‌شود.

نتانیاهو به تازگی طرح ساخت 3000 واحد مسکونی جدید در کرانه باختری را در حالی تایید کرد که پیش از این در ماه ژانویه نیز رژیم صهیونیستی از برنامه‌ای برای ساخت 2500 واحد مسکونی در این منطقه خبر داده بود. این اقدام رژیم صهیونیستی با واکنش‌های منفی از سوی جامعه بین‌المللی مواجه شده است.

دانون مدعی شد: ما برای خود دارای حق حاکمیت هستیم و در چهار سال در تمامی موارد با آمریکا توافق کامل نخواهیم داشت، اما با این حال ارتباطات و پیام‌هایی میان دو طرف رد و بدل می‌شود.

قرار است نتانیاهو پانزدهم فوریه برای دیدار با رییس جمهوری جدید آمریکا وارد واشنگتن شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت فرارو، تاریخ 15 بهمن 95، کد مطلب: 304944: www.fararu.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
0
0
دست همشون توی یک کاسه است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین