پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۰۱۸۳
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۷
حجتی از نزدیک با کشاورزان گفت و گو و برای رفع مشکلات پیشرفت این پروژه دستورات لازم را صادر کرد و رفع این مشکلات را در کمترین زمان ممکن خواستار شد.وزیر جهاد کشاورزی از اراضی منسوب به طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی منصوب به رهبر معظم انقلاب در آبادان در دهه مبارک فجر بازدید کرد.

شعار سال: محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی که معاون اول رئیس جمهوری را در سفر به خوزستان همراهی می کند از روند اجرای بخشی از طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی رهبر معظم انقلاب در آبادان که در حال اجراست، دیدن کرد.

وی در این سفر، در جریان روند وضعیت اجرا و پیشرفت کار این پروژه در شهرستان آبادان قرار گرفت.

در این بازدید وزیر جهاد کشاورزی از نزدیک با کشاورزان گفت و گو و آنها مسائل و مشکلات خود را با وزیر جهاد کشاورزی مطرح کردند.

حجتی برای رفع مشکلات پیشرفت این پروژه دستورات لازم را صادر کرد و رفع این مشکلات را در کمترین زمان ممکن خواستار شد.

وزیر جهاد کشاورزی همچنین از طرح خود اجرایی و اجرای انتقال آب با لوله به جای کانال خاکی، مزارع کشت جو برای نخستین بار در ۵۰ هکتار و توسعه نخیلات این شهرستان دیدن کرد.

رئیس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیز داری کشور و همچنین مدیر عامل مؤسسه جهاد نصر در این بازدید همراه وزیر بودند.

همچنین نشستی در مؤسسه جهاد نصر تشکیل شد و عوامل اجرایی این مؤسسه به همراه مدیر جهاد کشاورزی آبادان گزارش پیشرفت و برنامه های آینده را در حضور وزیر جهاد کشاورزی تشریح کردند.

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری دیروز به همراه چهار وزیر به منظور افتتاح چند طرح مهم اقتصادی و شرکت در چند جلسه وارد خوزستان شد و عصر امروز پس از افتتاح و بازدید از چند طرح خوزستان را به مقصد تهران ترک می کند.

طرح احیای ۸۰۰ هزار هکتار از زمین های خوزستان و ایلام موسوم به طرح رهبر معظم انقلاب، سال ۱۳۷۵ در سفر معظم له به خوزستان مصوب شد.

این طرح بعدها به ۵۵۰ هزار هکتار کاهش یافت. در سال ۱۳۹۲ و در پی سفر ریاست جمهوری به خوزستان با تصویب ۱,۵ میلیارد دلار ازمحل صندوق توسعه ملی این طرح شتاب گرفت. این طرح اکنون در ۱۸ شهرستان در خوزستان و یک شهرستان در ایلام فعال است.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 19 بهمن 1395، کد مطلب: 40473، www.iana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین