پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۰۶۴۸
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۸
روزنامه کیهان که متوسط تیراژ آن در دیماه و نیمه اول بهمن به ۷۰۰۰نسخه در روز رسیده ادعا کرد محبوبیت روحانی بشدت کاهش پیدا کرده است.

شعار سال: این روزنامه به نقل از محافل نزدیک به دولت نوشت: در این محافل نسبت به سقوط شدید مقبولیت روحانی در نظرسنجی‌های چند ماه اخیر، ابراز نگرانی شده و تصریح شده که روحانی بدین ترتیب امکان رقابت با نامزدها و رای آوردن مجدد را ندارد. بنابراین یا باید محترمانه از روحانی عبور کنیم که در چشم مردم، فرصت‌طلب به نظر می‌رسیم و در عین حال نمی‌توانیم خود را از ناکامی‌های برجام که آن را بزک کردیم، تبرئه کنیم؛ یا اینکه با دادن موضوعات حاشیه‌ای، فضای گفت‌وگو و بحث عمومی را عوض کنیم؛ که در این صورت تهدیدهای ترامپ، بهانه خوبی است!

این ادعا در حالی بیان می شود که در نظرسنجی های برخی سازمانهای حاکمیتی،سعید جلیلی کاندیدای مورد علاقه کیهان تنها ۵درصد محبوبیت دارد و شهردار تهران ،نسبت به سالهای ۸۴ و ۹۲ افت قابل توجهی کرده است.

گفتنی است در محافل افراطی رسانه ای مدعی اصولگرایی نسبت به کاهش تیراژ مطبوعات ، و نیز کم شدن بازدید سایتها و خبرگزاریهای این جریان، احساس نگرانی شده است.

یادآور می شود بخشی از جریان اصولگرا، بدلیل واهمه از شکست در انتخابات های بعدی، تشکلی جدید بنام”جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی” را راه اندازی کرد که با وجود تبلیغات گسترده،نتوانسته است در فضای سیاسی جایگاهی برای خود باز کند.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از سایت خبری بیست و چهار، تاریخ انتشار: 23 بهمن 1395، کد مطلب: 188965:www. 24onlinenews. ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین