پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۰۹۱
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۵
معاون توانبخشی بهزیستی استان زنجان گفت: برای ‌اجرای طرح CBR مبلغ ۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار به استان اختصاص یافته است و در زمینه کاشت حلزون نیز هیچ پشت نوبتی در استان وجود ندارد.

شعارسال : فرهاد میرزایی روز شنبه در نشست مدیر بهزیستی استان زنجان با اعضای جامعه معلولان به مناسبت هفته جهانی معلولان اظهار داشت: خدمات ارائه شده توسط بهزیستی استان به سمت خدمات تخصصی سوق داده شده و بیشترین خدمات در حوزه‌های تخصصی به ویژه توانبخشی به مددجویان ارائه می‌شود.

وی با اشاره به افزایش اعتبارات خدمات تخصصی بهزیستی استان تصریح کرد: خوشبختانه در سال‌های اخیر میزان اعتبارات بهزیستی استان رشد قابل قبولی داشته است که محل صرف این اعتبارات نیز بیشتر به سمت ارائه خدمات با کیفیت به جامعه هدف بوده است.

معاون توانبخشی بهزیستی استان زنجان با اشاره به رشد اعتبارات تخصصی در حوزه توانبخشی گفت: در سال 91 برای 80 نفر حق پرستاری اختصاص یافته بود که امسال این میزان برای 289 نفر بوده است که برای همه افراد واجد شرایط حق پرستاری پرداخت می‌شود.

وی عنوان کرد: در زمینه ‌اجرای طرح CBR مبلغ 8 میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار به استان اختصاص یافته است.

میرزایی با بیان اینکه استان زنجان در زمینه مناسب سازی به عنوان استان برتر انتخاب شده است، گفت: دستگاه‌های استان در راستای مناسب سازی فضاهای شهری رصد می‌شوند.

معاون توانبخشی بهزیستی استان زنجان با اشاره به افزایش خدمات تخصصی بهزیستی استان گفت: در راستای ارائه خدمات به جامعه هدف 4 هزار و 343 پرونده مددجوی بهزیستی در استان واگذار شده است.

میرزایی ابراز کرد: 420 دستگاه ویلچر در بین مددجویان توزیع شده است و امروز هیچ فرد معلول نیازمند ویلچر در استان وجود ندارد.

وی با اشاره به حمایت‌های مالی انجام شده از دانشجویان گفت: یکی از مهم‌ترین اقدامات بهزیستی استان توجه به توانمندسازی معلولان در همه زمینه‌ها به ویژه تحصیل است که در این راستا نیز خوشبختانه حمایت‌ها تا سطح کارشناسی ارشد ادامه دارد.

معاون توانبخشی بهزیستی استان زنجان افزود: امسال 8 میلیارد ریال اعتبار برای هزینه‌های تحصیلی توسط بهزیستی استان پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: بهزیستی با ایجاد ساز و کارهایی ایجاد اشتغال برای مددجویان را در اولویت خود قرار داده و در این راستا حمایت از مشاغل خانگی، خود اشتغالی و پرداخت تسهیلات به کارفرمایان را مدنظر خود قرار داده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار شنبه 14 آذر 1394 ، کد مطلب : 935053 : www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین