پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۱۰۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۷
عبدالکریم حسین‌زاده در خصوص سازوکار انتخاباتی فراکسیون امید گفت: به دنبال طراحی سازوکار خوبی در فراکسیون هستیم ولی قطعا ستاد انتخاباتی تشکیل نمی‌دهیم.
شعار سال: عبدالکریم حسین‌زاده نماینده فراکسیون امید در شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان در خصوص حضور چند کاندیدا اصلاح‌طلب در کنار روحانی در انتخابات 96 اظهارداشت: شورای عالی هنوز هیچ تصمیمی در این زمینه نگرفته و وارد مصادیق نشده است.

وی افزود: ما قائلیم که در انتخابات به صورت تک کاندیدایی حضور پیدا کنیم اما اینکه وارد مصادیق شده باشیم و گزینه‌های دیگر را بررسی کنیم هنوز چنین فرآیندی را طی نکرده‌ایم.

نماینده فراکسیون امید در شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طبان ادامه داد: اینکه گفته می‌شود برخی نقش ضربه‌گیر را در انتخابات ایفا می‌کنند، این‌ها همه مفاهیم و نظرات شخصی است و عقل جمعی فراکسیون و شورای عالی هنوز به هیچ تصمیمی در این خصوص نرسیده است.

حسین‌زاده در خصوص فعالیت فراکسیون امید در انتخابات سال آینده گفت: قطعا فراکسیون در انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری به طور کاملا فعال حضور پیدا می‌کند.

وی افزود: بحث حضور در انتخابات هنوز در جلسات فراکسیون مطرح نشده ولی از هفته‌های آتی کم کم وارد این بحث می‌شویم.

نماینده فراکسیون امید در شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان در خصوص سازوکار انتخاباتی فراکسیون امید عنوان کرد: به دنبال طراحی سازوکار خوبی در فراکسیون هستیم ولی قطعا ستاد انتخاباتی تشکیل نمی‌دهیم.

حسین‌زاده در خصوص انتقاداتی که نسبت به شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان مطرح می‌شود گفت: نماینده تمام احزاب در شورا حضور رسمی دارند و فعالیت می‌کنند و سه نفر عضو شورا هم که به عنوان نماینده وارد استان‌ها می‌شوند اختیار کار را به دست تشکل‌های استانی می‌سپارند.

وی تاکید کرد: وزنه کار شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان احزاب شناسنامه‌دار و فعالی هستند که در جلسات حضور دارند و فعالیت می‌کنند.

نماینده فراکسیون امید در شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان در خصوص جایگزین روحانی در صورت عدم حضور وی در انتخابات گفت: وقتی آقایان نجفی و شریعتمداری برای بحث ستاد انتخاباتی معرفی می‌شوند و دست‌ به کار می‌شوند یعنی اینکه آقای روحانی هنوز خسته نشده و در انتخابات حاضر است ولی به طور کلی نمی‌شود در این‌باره نظر داد و قطعا عقل سیاسی پویا ایجاب می‌کند که ما سناریو‌های مختلفی را برای انتخابات طراحی کنیم ولی اینکه وارد مصادیق شده باشیم هنوز چنین کاری انجام نشده است.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، تاریخ انتشار: 25 بهمن 1395، کد مطلب: 1036748، www.dana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۶
0
0
فراکسیون امید رو برم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین