پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۵۰۶۸
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴
عضو هیات نظارت بر انتخابات شورای شهر در مورد شروع فعالیت این کمیسیون گفت: ما هنوز فعالیت خود را آغاز نکرده‌ایم و هیچ جلسه‌ای هنوز برگزار نشده است .

شعار سال: علیرضا رحیمی در مورد ورود فراکسیون امید به انتخابات شوراها و ریاست جمهوری گفت: فراکسیون قرار نیست نقش حزبی داشته باشد و قاعدتا باید احزاب در این رویداد مهم کشوری نقش خود را ایفا کنند. نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فراکسیون نیز در کنار آنها می‌تواند نقش مشاوره‌ای داشته باشد اما هیئت رئیسه و اعضای فراکسیون بر این امر اصرار دارند که کارکرد حزبی نداشته باشند.

عضو هیات نظارت بر انتخابات شورای شهر در مورد شروع فعالیت این کمیسیون گفت: ما هنوز فعالیت خود را آغاز نکرده‌ایم و هیچ جلسه‌ای هنوز برگزار نشده است.

او ادامه داد: به طور معمول اولین برنامه ما تشکیل هیات نظارت در شهرستان‌ها و شکل گرفتن ساختار انتخاباتی در تمام کشور است که البته برخی از این فعالیت‌ها از قبل به صورت غیررسمی آغاز شده اما ما منتظر هستیم تا رسیدگی به برنامه ششم تمام شود و بعد از آن به طور کامل و رسمی فعالیت خود را آغاز کنیم.

رحیمی در خصوص نحوه رسیدگی به صلاحیت داوطلبان انتخابات شورای شهر گفت: ملاک ما در بررسی صلاحیت‌ها مر قانون است و بر اساس آن هر شخصی که مشکلی در مراجع چهارگانه نداشت، می‌تواند برای انتخابات شورای شهر نامزد شود. هدف ما این است که در این انتخابات تمام سلایق در چهارچوب قانون اساسی بتوانند کاندید شوند و در نهایت شاهد حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای باشیم.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران(ایلنا)، تاریخ 17 دی 95 ، کد مطلب: 444878: www.ilna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین