پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۱۲۲۷
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۴
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: در حال حاضر حدود ۶۰ درصد تولیدات دارویی کشور سهم کارخانجات متعلق به شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی است.

شعارسال: دکترمحمدعلی همتی افزود: یکی از سیاست های هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی این است که شرکت های کوچک و کم بازده از مجموعه شستا حذف شوند و عمدتاً شرکت های بزرگ در سرمایه گذاری های تامین اجتماعی فعالیت داشته باشند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر حدود ۶۰ درصد تولیدات دارویی کشور در کارخانجات متعلق به شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی و همچنین درصد قابل توجهی از مواد اولیه تولید داروها نیز در کارخانجات سازمان تامین اجتماعی صورت می گیرد و همچنین پخش داروها نیز توسط شرکت های پخش سازمان انجام می شود.

همتی با بیان این که سازمان تامین اجتماعی عملا در بحث دارو به عنوان سیاست گذار عمل می کند گفت: تامین اجتماعی در ار تباط با سیاست گذاری دارویی در سطح کشور صاحب نفوذ است.

وی خاطرنشان کرد: نقش سازمان تامین اجتماعی در حوزه دارویی مهم و برجسته است و امید است که با سیاست های جدید سازمان، حوزه دارو در سازمان تامین اجتماعی پایداری و موفقیت مستدام داشته باشد.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: در ار تباط با سیاست های جدید هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی در خصوص بنگاه داری بزرگ و اجتناب از بنگاه داری بنگاه های کوچک و زیانده و تاثیر آن در حوزه درمان باید عنوان کرد که دارو بخش مهمی از این حوزه است.

وی افزود: بالتبع تبادلات بسیاری در حوزه دارو با بیمارستان های سطح کشور از جمله بیمارستان های علوم پزشکی داریم و در واقع ورودی دارو در بیمارستان ها را برعهده داریم.

همتی تصریح کرد: ارتباط مذکور ارتباطی دو سویه است و در صدد ارتقای این ارتباط با بیمارستان های وزارت بهداشت هستیم.

وی اضافه کرد: در مورد سایر سیاست هایی که در مورد دارو در کشور اتخاذ می شود، سازمان تامین اجتماعی می تواند تاثیرگذاری بالایی داشته باشد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 26بهمن1395، کدخبر: 3906608: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین