پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۱۷۵۷
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۷
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت: تمام محورهای استان کرمان به جز محور «کرمان-بم» و بالعکس باز است.
شعارسال: خداداد مقبلی با اشاره به اینکه اکنون به جزمحور «کرمان-بم» تمام محور های استان کرمان باز است گفت: به دلیل شستگی ایجاد شده در پل کیلومتر 25 محور بردسیر به سیرجان و جهت جلوگیری از آسیب به این پل عبور ماشین های سنگین از روی این پل را ممنوع کردیم. تردد ماشین های سبک از روی این پل در جریان است و با تلاش همکارن از امروز عصر نیز عبور ماشین های سنگین نیز انشالله آزاد می شود.

مقبلی با بیان اینکه شکستگی دو دستگاه پل در مسیر «-بم» تصریح کرد: این پل ها ظرفیت این سیلاب سنگین را نداشته اند و دچار آسیب شده اند.

وی با اشاره به اینکه با توجه به مسدود شدن مسیر «کرمان-بم» در تلاش هستیم که یک راه ارتباطی جدیدی را برقرار کنیم، بیان کرد: اکنون مسیر جایگزین برای مسیر کرمان به بم نداریم و فقط یک جاده روستایی است که در پل این مسیر نیز سیلاب زیادی در جریان است. در تلاشیم که اگر امکان داشته باشد ماشین های سبک از این مسیر تردد داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای استان کرمان با اشاره به خسارات وارد شده با جاده های استان کرمان بر اثر سیلاب ها گفت: تاکنون بالای 35 میلیارد تومان به جاده های استان کرمان شامل راه های روستایی و اصلی خسارت وارد شده است. میزان خسارات وارد شده به جاده های استان کرمان امکان دارد که بیشتر هم باشد که این میزان تا پایان بررسی ها مشخص می شود.

مقبلی از تلاش همکاران خود و همه دستگاه ها در این روزها تقدیر کرد و افزود: در این چند روز همکاران ما تلاش های شبانه روزی زیادی داشته اند و به آنها خداقوت می گویم.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تاریخ انتشار: 30 بهمن 1395، کدخبر: 95113020885، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین