پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۱۹۶
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵
دبیر حزب اسلامی کار استان اردبیل گفت: شایسته نیست ظرفیت بانوان در ایجاد تحولات سیاسی و اجتماعی کشور و استان اردبیل نادیده گرفته شود و نتوانیم از این توان بالا بهره ببریم.

شعار سال: غلامحسین غاربی شامگاه دوشنبه در همایش تبیین نقش دانشجو در انتخابات پیش‌رو در اردبیل اظهار کرد: ما امروز در حالی روز دانشجو را گرامی می داریم که سه دانشجوی فداکار در سال 1332 با ایثار و جهاد خود و خون پاکشان تحقق انقلاب اسلامی و ارزش‌ها و آرمان‌های آن بودند.

وی با بیان اینکه قشر دانشجو امروز قشر مطالبه‌گر، آزادی‌خواه، عدالت‌طلب و میهن دوست است، گفت: جریان نابی که با نام دانشجویی در 36 سال اخیر شکل گرفته جریان ارزشمندی است که به تحولات و همچنین حرکت‌های شایسته، پویا و بالنده تبدیل شده به طوری که امروز با نگاه عقلانی شاهد تاثیرگذاری حرکت‌های این جریان ارزشمند هستیم.

دبیر حزب اسلامی کار استان اردبیل ادامه داد: جریان دانشجویی با صداقت و شجاعت تمام در مبارزه با استبداد و استعمار حاضر شده و بسترساز حرکت‌های تحولی در نظام اسلامی بوده به طوری که این قشر عظیم توانسته در ایجاد تغییر و تحول نقش‌آفرینی کنند.

غاربی قشر دوم جامعه را قشر زنان با برخورداری از توان نیمی از جمعیت کشور و جامعه توصیف کرد و افزود: ما تاکنون از توانمندی‌های آنها استفاده نکردیم و شاهد ورود آنها به حوزه‌های سیاسی و اجتماعی به شکل واقعی نبودیم که در استان اردبیل این وضعیت محرز و مبرهن است.

وی تصریح کرد: در حالی که در آستانه انتخابات حضور بانوان به ویژه فعالیت سیاسی و اجتماعی آنها باید گستردگی خاصی داشته باشد با یک کمبودی در بروز و ظهور این استعدادها روبه‌رو هستیم که با وجود توانمندی‌های بانوان هنوز از ظرفیت آنها به شکل واقعی استفاده نشده است.

دبیر حزب اسلامی کار استان اردبیل تصریح کرد: در استان اردبیل نیز حاد‌تر از کشور این وضعیت حاکم است در حالی که ما باید زمینه و بسترسازی واقعی را انجام دهیم تا حضور بانوان در حوزه‌های مختلف بیشتر نمود پیدا کند.

غاربی یادآور شد: در همین راستا ما به عنوان سومین استان سازمان زنان حزب اسلامی کار را در اردبیل راه‌اندازی می‌کنیم و امیدواریم فعالیت این مجموعه زمینه جذب بانوان توانمند و عضوگیری مطلوب و مناسب آنها را فراهم کند که این حرکت می‌تواند زمینه‌ساز اقدامات مطلوب‌تر باشد.

وی در پایان سخنان خود از فرماندار اردبیل و شورای تامین برای صدور مجوز به برگزاری برنامه‌های حزب اسلامی کار اشاره کرده و از این توجه و عنایت قدردانی کرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 17 آذر 1394، کد مطلب: 13940917000011: www. farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین