پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۳۵۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶
فرماندار آستارا گفت: از ظرفیت بانوان در تمامی حوزه های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی و در مسیر توسعه همه جانبه این شهرستان استفاده می شود.

شعار سال: یونس رنجکش عصر چهارشنبه در جلسه ستاد گرامیداشت سالروز میلاد حضرت زهرا (س) و هفته زن در فرمانداری آستارا افزود: جمهوری اسلامی ایران شرایط حضور بانوان در همه عرصه ها را فراهم کرده و امروز دولت بخش بزرگی از مرکزهای آموزشی، پژوهشی و علمی را در اختیار بانوان قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه نقش و اثرگذاری بانوان در حوزه های معلمی، پرستاری و بخشی از حوزه های اجرایی پررنگ است، اضافه کرد: برای استخدام و به کارگیری جوانان و بانوان در دستگاه های اجرایی الزاماتی وجود دارد، اما می توانیم از ظرفیت و توانمندی های این قشر در حوزه های مختلف در قالب سمن ها استفاده کنیم.

وی اظهار کرد: بانوان به عنوان یک ظرفیت واقعی و تاثیرگذار در جامعه مورد توجه مسئولان دولتی هستند و تمام تلاش دولت این است که این مهم را از جنبه شعار خارج و به جنبه عملی برساند.

رنجکش با بیان اینکه نقش زنان در عرصه های مختلف به ویژه در زمینه اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نقش مهمی است افزود: ذهن بانوان در تمامی مسائل اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دارای خلاقیت است و با توانمندسازی خانواده می توان در جهت توسعه مشاغل کوچک و متوسط گام های موثری برداشت.

لطیفه پورمند مسئول امور بانوان فرمانداری آستارا نیز با تاکید بر معرفی، الگو سازی و گسترش فرهنگ فاطمی و سیره حضرت زهرا(س) گفت: توجه به مقام و منزلت زن به عنوان منبع رشد و تعالی جامعه بشری با بهره جستن از سیره حضرت حضرت زهرا (س) در محوریت برنامه های هفته زن قرار دارد.

وی تجلیل از زنان موفق، برگزاری کارگاه‌های آموزش سبک زندگی اسلامی، بازدید از کارگاه‌های کارآفرینی زنان موفق، برگزاری جشنواره‌های ورزشی و فرهنگی را از جمله برنامه های پیش بینی شده برای بزرگداشت هفته زن در شهرستان آستارا عنوان کرد.

وی ادامه داد: در راستای ایجاد اشتغال برای زنان بی سرپرست و یا بدسرپرست، 300 میلیون ریال تسهیلات توسط دستگاه های متولی به هر کدام از بانوان متقاضی پرداخت می شود و امسال 49 نفر از بانوان آستارا این تسهیلات را دریافت کرده اند.

به مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا (س) از 12 تا 18 اسفندماه هفته گرامیداشت مقام زن نامگذاری شده است.

شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبرخوان مادر ایران، تاریخ انتشار 9 اسفند 96، کد مطلب: -، www.irananasi.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۱
0
0
اگه از خانوم ها در مسایلی که با فطرتشون هم راستاست استفاده کنن خیلی بهتر نتیجه میگیرن مثل زیباسازی شهر و..
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین