پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۲۷۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹
ثبت نام از داوطلبان نمایندگی اولین میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان اصفهان از هشتم اسفند سالجاری در وزارت کشور و فرمانداری اصفهان آغاز می شود .
شعارسال: شهرستان اصفهان دارای پنج کرسی در مجلس شورای اسلامی است که در انتخابات دهمین دوره مجلس در اسفند سال گذشته، شورای نگهبان، انتخابات منتخب سوم شهر اصفهان را باطل اعلام کرد و بدین ترتیب چهار نفر از این شهرستان راهی مجلس دهم شدند و انتخاب نفر پنجم منوط به برگزاری انتخابات میان دوره ای مجلس شد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان روز پنجشنبه در چهارمین جلسه ستاد انتخابات استان گفت: ثبت نام از داوطلبان نمایندگی انتخابات میان دوره ای مجلساز هشتم اسفند آغاز و تا چهاردهم این ماه به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت.

رضا عقدایی با اشاره به دستور وزیر کشور برای شروع فرایند انتخابات میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به چهار حوزه انتخابیه در کشور از جمله اصفهان، افزود: انتخابات میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان اصفهان فقط در شهرستان اصفهان و برای انتخاب یک نماینده برگزار می شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه ثبت نام از داوطلبان نمایندگی پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان اصفهان از سی ام اسفند سالجاری آغاز می شود، اظهار کرد: ثبت نام انتخابات شوراهای اسلامی نیز به مدت هفت روز تا ششم فروردین سال آینده ادامه می یابد.

عقدایی خاطرنشان کرد: با عنایت به ماده 26 تبصره 3 قانون انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در باره شرایط انتخاب شوندگان، ارائه گواهی عدم سوء پیشینه که از تاریخ صدور آن بیش از سه ماه نگذشته باشد، هنگام ثبت نام داوطلبان الزامی است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان مهلت ثبت نام نمایندگی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را نیز از 22 تا 26 فروردین سال آینده به مدت پنج روز اعلام کرد.

فضل الله کفیل فرماندار شهرستان اصفهان نیز در چهارمین جلسه ستاد انتخابات استان اصفهان آخرین اقدامات این فرمانداری برای برگزاری انتخابات مذکور بویژه انتخابات میان دوره ای مجلس در این شهرستان را اعلام کرد.

همچنین کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان اصفهان گزارش عملکرد واقدام های خود را در این جلسه ارائه کرد و مقرر شد اقدام های لازم برای برقراری ارتباط ویدئوکنفرانس ستاد انتخابات استان با وزارت کشور و ستاد انتخابات شهرستان ها با ستاد انتخابات استان و افزایش پهنای باند در جهت برقراری ارتباط سریع تر صورت گیرد.

برای ارائه گواهی سوء پیشینه داوطلبان نمایندگی پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز اعلام شد که برای سهولت در فرایند ثبت نام از طریق دفاتر پلیس + 10 اقدام شود.

سایر کمیته های ستاد انتخابات استان اصفهان نیز در این جلسه گزارشی از عملکرد و اقدام های خود ارائه کردند.

ستاد انتخابات استان اصفهان دارای 6 کمیته اطلاع رسانی، مالی پشتیبانی، امنیت، فناوری اطلاعات، حقوقی و حراست و استعلامات است.

انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری ایران در 29 اردیبهشت 1396 برگزار می شود.

استان اصفهان به همراه اقلیت مذهبی ارامنه دارای 20 نماینده در مجلس شورای اسلامی است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، تاریخ انتشار: 5 اسفند 1395، کدخبر: 82441905، www.irna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۰
0
0
طفلی اون بنده خدایی که رد صلاحیتش کردن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین