پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۳۱۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵
برزین ضرغامی مدیرکل ارشاد استان تهران ظهر امروز با حفظ سمت به‌عنوان سرپرست جدید اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز معرفی شد.
شعارسال: وی در این مراسم که سیدعباس صالحی معاون فرهنگی و احمدی مدیرکل امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور داشتند، اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم مجری خوبی برای عملیاتی‌کردن سیاست‌های دولت تدبیر و امید باشیم.

وی با بیان اینکه استان البرز از نظر جغرافیایی از استان تهران جدا شده است، افزود: در حوزه فرهنگی نمی‌توان حد و حصری بین استان البرز و تهران تعریف کرد.

سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با اشاره به اینکه مهم‌ترین اثرات درهم تنیدگی بین استان‌های البرز و تهران انتظاراتی است که اصحاب فرهنگ و هنر از اداره‌کل فرهنگ و ارشاد ‌دارند، ادامه داد: آقای حسینی در طول 3 سال تلاش کردند که به این انتظارات پاسخ دهند.

ضرغامی با بیان اینکه انتظارات اصحاب فرهنگ و هنر فراتر از مقدورات ما است، عنوان کرد: دولت بنا به دلایلی که شما هم می‌دانید دچار کاستی‌هایی هست و هنوز آثار تحریم‌ها در کشور ما وجود دارد و رفع نشده است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد البرز با اشاره به اینکه میزبانان اصلی فرهنگ و هنر دست‌اندرکاران این حوزه هستند که سال‌های سال زحمت کشیده‌اند و دغدغه‌مندند، افزود: ما مدیران اجرایی معمولا در آمد و رفت‌ و میهمان هستیم.

وی با بیان اینکه آنچه که مهم است این است که گام‌هایی که ما برمی‌داریم چقدر دقیق و پایدار بوده و تا چه حد منافع اصحاب فرهنگ و هنر را تامین می‌کند، ادامه داد: بدیهی است هر‌چه دغدغه و تلاش بیشتری داشته باشیم حوزه فرهنگ و هنر به بالندگی می‌رسد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 8 اسفند 1395، کدخبر: 1339933 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۰
0
0
و چند استان دیگر
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین