پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۳۳۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷
استاندار کردستان گفت: با توجه به ظرفیت و پتانسیل استان کردستان در تولید گیاهان دارویی ایجاد و تاسیس دانشکده طب سنتی ضروری و نیاز استان محسوب می شود.
شعارسال: عبدالمحمد زاهدی پیش از ظهر امروز در تالار ابن سینای دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید 111 پروژه در استان به بهره‌برداری رسیده بود، افزود: امروز با افتتاح 10 پروژه درمانی این آمار به 121 پروژه می‌رسد و برای این 10 پروژه 500 میلیارد تومان تخصیص داده شد که امروز با حضور وزیر بهداشت به بهره برداری می رسد.

وی گفت: سال 94 برای دولت به لحاظ مالی سال سختی بود و اگر این مشکلات کمتر می شد قطعا امروز شاهد خدمات بیشتری می شدیم.

زاهدی به خدمات انجام شده در این دولت در استان کردستان اشاره کرد و ابراز داشت: هزار و 500 نفر نیرو در رشته های بهداشتی در درمانی جذب کار شدند همچنین جذب 250 نفر پزشک متخصص و فوق تخصص و ایجاد 35 خانه بهداشت و درمان در استان محقق شد.

استاندار کردستان ادامه داد: 38 پایگاه سلامت در حاشیه شهر ها، تجهیز 18 آزمایشگاه در مناطق محروم روستا و 130 دستگاه یونیت دندانپزشکی که موجب تحول شگرفی در ارائه خدمات بهتر به مردم شد از دیگر اقدامات انجام شده است.

زاهدی عنوان کرد: بیمارستان های سقز و بانه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسند و با توجه به فرسودگی بیمارستان توحید بیمارستان جدیدی نیز احداث می شود.

وی اضافه کرد: با توجه به ظرفیت و پتانسیل استان کردستان در تولید گیاهان دارویی ایجاد و تاسیس دانشکده طب سنتی ضروری است همچنین ایجاد دانشکده داروسازی از اولویت ها و نیاز استان محسوب می شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران (ایلنا)، تاریخ انتشار: 9 اسفند 1395، کدخبر: 464266، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
0
0
واقعا جای خالی آنها احساس می شود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین