پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۳۷۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵
مدیرعامل راه آهن با بیان اینکه ارتقای ایمنی و ارائه خدمات مناسب به مسافران، سرفصل فعالیت بخش ریلی است گفت: اولویت اصلی شرکتهای مسافری ریلی رعایت ضوابط و قوانین ایمنی است و شرکتها موظفند با برنامه‌ریزی مناسب در این جهت گام بردارند.

شعار سال: سعید محمدزاده در چهارمین جلسه ستاد ارتقای ایمنی با اشاره به اینکه سهم نیروی انسانی در سوانح ریلی بیش از دیگر بخشهاست گفت: چنانچه سانحه ای در بخش حمل و نقل ریلی کشور رخ دهد، مسئولان ریلی موظفند با ارائه آمار دقیق، تجزیه‌وتحلیل مناسبی از سانحه داشته باشند.

وی افزود: با توجه به اینکه از ۲۵ اسفندماه شاهد اوج سفرهای نوروزی هستیم بایستی اقدامات ضروری جهت اعزام به‌موقع مسافران در تمامی شبکه ریلی صورت گیرد.

محمدزاده تصریح کرد: اولویت اصلی شرکت‌های مسافری ریلی رعایت ضوابط و قوانین ایمنی است و شرکت‌ها موظفند با برنامه‌ریزی مناسب در جهت ارتقا ایمنی‌بخش ریلی و ارائه خدمات مناسب به مسافران گام بردارند.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: بازنگری طراحی ایستگاه‌ها و ارائه خدمات باکیفیت به مسافران، از اولویت‌های مدیران و کارکنان راه‌آهن است و تمامی مدیران نواحی موظف هستند اقدامات موردنیاز را در این زمینه انجام دهند.

به گفته محمدزاده، بهبود روش‌ها، تکمیل پروژه‌های کوتاه‌مدت و انجام اقدامات ضروری در جهت دستیابی به اهداف برنامه‌های بلندمدت سه اولویت دیگر مدیران راه‌آهن است.

مدیرعامل راه‌آهن به تهیه گزارش‌های روزانه هواشناسی و ارائه آن به مدیران کل مناطق و پیمانکاران و ... تأکید کرد و گفت: مواردی ازاین‌دست باید از قبل اطلاع‌رسانی شود.

بررسی ابعاد گوناگون پروژه‌های ریلی و سنجش میزان پیشرفت آن‌ها، افزایش ایمنی در برگزاری مانورهای مختلف، شناسایی و استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود ریلی، تجزیه‌وتحلیل آمار سال‌های گذشته و استفاده از آن‌ها در تدوین برنامه‌ها و فرآیندهای پیش رو و رعایت مقررات موجود از دیگر مواردی بود که مدیرعامل راه‌آهن در این جلسه بر انجام آن‌ها تأکید کرد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تحلیلی خبرآنلاین، تاریخ 12 اسفند 95، کد مطلب: 642118: www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۳
0
0
درباره نرخ ها شفاف صحبت نکردند که چی می شه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین