پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 30
کد خبر: ۵۳۹۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱
معاون اول رئیس جمهوری رشد اقتصادی کشور در ۹ ماه سال جاری را ۷٫۲ درصد و بدون احتساب نفت پنج درصد اعلام کرد.

شعارسال: اسحاق جهانگیری صبح شنبه در فرودگاه یاسوج در جمع خبرنگاران افزود: ۱۲ کارخانه پتروشیمی با تولید سالانه ۹ میلیون تن انواع محصولات پتروشیمی در دولت تدبیر و امید احداث شد.

وی بیان داشت: در دو سال گذشته ۲۲ هزار واحد صنعتی که مشکلات تولید داشتند، ۱۵۰هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی دریافت کردند.

جهانگیری فعال سازی هفت هزار و ۵۰۰ واحد کوچک صنعتی را از برنامه های دولت یازدهم عنوان کرد و افزود: اقدامات انجام شده در این راستا بیش از پیش بینی ها بوده و در این بخش از برنامه جلوتر هستیم.

معاون اول رئیس جمهوری با اشاره به افزایش میزان صادرات غیر نفتی در کشور گفت: میزان صادرات غیرنفتی کشور در ۱۱ ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه پارسال به لحاظ وزنی ۳۳ درصد رشد داشته است.

وی همچنین رشد اقتصادی کشور در ۹ ماه سال جاری را ۷٫۲ درصد بدون احتساب نفت پنج درصد عنوان کرد و گفت: این میزان رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش چشمگیری را داشته است.

اسحاق جهانگیری برای افتتاح فاز دوم پروژه سیمان مارگون و بازدید از برخی پروژه های استان صبح امروز به کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 14اسفند1395، کدخبر: 3922550: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۶
0
0
واقعا کشور ناظر قوی خارج از دولت نداره که دولت ها هرچی دلشون می خواد می گن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین