پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۴۴۳۸
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۹
رئیس‌جمهوری آمریکا با امضای فرمان ضد مهاجرتی جدید اتباع ۶ کشور مسلمان از جمله ایران را برای 90 روز از ورود به خاک آمریکا منع کرد.

شعارسال: دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا فرمان ضد مهاجرتی جدید خود را امضا کرد.

طبق گزارش رسانه‌های آمریکایی فرمان اجرایی جدید ترامپ اتباع 6 کشور مسلمان ایران، سودان، سومالی، لیبی، یمن و سوریه را برای مدت 90 روز از ورود به خاک آمریکا منع می‌کند.

عراق از جمع کشورهایی که در فرمان اجرایی قبلی ذکر شده بودند، مستثنی شده است.

دستور دونالد ترامپ همچنین ورود کلیه پناه‌جویان به خاک آمریکا را برای 120 روز معلق می‌کند.

این فرمان از 16 مارس (26 اسفند) اجرایی خواهد شد.

رئیس‌جمهور آمریکا در بخشی از سندی که روز دوشنبه امضا کرده درباره ایران نوشته است: «ایران از سال 1984 به عنوان کشور حامی تروریسم دولتی تعیین شده و کماکان به حمایت از گروه‌های تروریستی از جمله حزب‌الله، حماس و سایر گروه‌های تروریستی ادامه می‌دهد. ایران همچنین از گروه القاعده حمایت می‌کند و به این گروه اجازه داده از خاکش برای انتقال منابع مالی و پیکارجو به سوریه و آسیای جنوبی استفاده کند. ایران با آمریکا برای مبارزه با تروریسم همکاری نمی‌کند.»

دونالد ترامپ، چنانکه قبلاً نیز گزارش شده بود دارندگان کارت سبز را از محدودیت‌های جدید مستثنی کرده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار خبر 16 اسفند 1395، کدمطلب: 13951216001597 ،www.farsnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین