پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۵۲۸۷
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۸
کارگاه آموزشی آشنایی با فرصت‌ها و تهدیدهای فضای مجازی با حضور کارشناسان پلیس فتای استان مرکزی ویژه دانش‌آموزان در دلیجان برگزار شد.
شعارسال: کارگاه آموزشی آشنایی با فرصت‌ها و تهدیدهای فضای مجازی با حضور کارشناسان پلیس فتای استان مرکزی، مدیر آموزش و پرورش و دانش‌آموزان در هنرستان‌های فدک اندیشه ویژه دختران و ابن سینا ویژه پسران در دلیجان برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش دلیجان در این کارگاه گفت: فضای مجازی به یکی از نقاط بالقوه آسیب پذیر و خطرناک تبدیل شده است که لزوم توجه به مصون سازی دانش‌آموزان از تهدیدهای موجود آن بیش از پیش ضروری است.

وی با بیان اینکه ارتباطات سالم در فضای مجازی و لزوم هوشیاری جوانان و نوجوانان نسبت به تهدیدات فضای سایبری در درجه نخست اهمیت قرار دارد، تاکید کرد: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی حاصل از فضای مجازی بسیار مهم است و برای جلوگیری از این تهدیدات باید با آثار و عواقب ناهنجار آن آشنا شد.

در ادامه این کارگاه آموزشی، مباحثی چون آشنایی با نحوه هک، تخلیه اطلاعات شخصی افراد از طریق شبکه‌های اجتماعی، مهم‌ترین جرایم و تهدیدات فضای مجازی به ویژه شبکه‌های اجتماعی و امنیت تلفن همراه توسط کارشناسان پلیس فتای استان تشریح شد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 23 اسفند 1395 ، کدخبر: 13951223000440، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین