پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۵۳۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹
دبیر انجمن سلامت الکترونیکی ایران گفت: یکی از مباحث‌ بسیار مهم در سلامت الکترونیک، عدم درج اطلاعات بیمار است و تا زمانی که نتوانیم اطلاعات بیماران را از خطر دستبرد و انتشار حفظ کنیم، مردم به این سیستم اعتماد نخواهند کرد.

شعار سال: سیدمحمدحسین صدر دبیر انجمن سلامت الکترونیکی ایران گفت: سلامت الکترونیک یک مقوله جدید در کشور است؛ زیرساخت سلامت الکترونیک، پزشکی از راه دور، سلامت موبایل و آموزش از راه دور، جزو شاخص‌های سلامت الکترونیک است که متاسفانه در تمام زمینه‌ها نتوانستیم خوب عمل کنیم و پزشکان و مردم آگاهی لازم را در این زمینه ندارند.

صدر اضافه کرد: یکی از مباحث‌های بسیار مهم در سلامت الکترونیک، نحوه نظارت بر قوانین سلامت الکترونیک و عدم درج اطلاعات بیمار است که عزم ملی را می‌طلبد.

وی افزود: چارچوب‌های قانونی و اخلاقی در حوزه سلامت الکترونیک اهمیت بسیاری دارد، تا زمانی که نتوانیم اطلاعات بیماران را از خطر دستبرد و انتشار حفظ کنیم مردم به این سیستم اعتماد نخواهند کرد.
با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت سلامت نیوز، تاریخ 23 اسفند 95، کد مطلب: 208454: www.salamatnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۵
0
0
چون خوب شروع نشده، بنظرم خوب تموم نمی شه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین