پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۶۷۳۱
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷
دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: ۷۹ روستای استان فاقد شورا هستند و باید این میزان در دوره آینده به حداقل برسد.

شعار سال: ماریا موسوی با اشاره به اینکه ۷۹ روستای استان فاقد شورا است اظهار کرد: باید اهالی این روستاها به اهمیت نقش شوراها پی ببرند و ما امیدواریم این میزان در پنجمین دوره انتخابات سراسری شوراهای شهر و روستا در استان اردبیل به کمترین مقدار برسد.

وی گفت: از ماه‌های گذشته دهیاران روستاها را موظف کردیم تا اهمیت وجود شوراها برای روستاییان تبیین کنند و نقش وجود شوراها در توسعه ، آبادانی و پیشرفت این مناطق را برای آنها مشخص کنند تا با استقبال بیشتری در این زمینه روبه‌رو شویم.

مدیر کل امور سیاسی استاندار اردبیل تصریح کرد: تاکنون حدود ۹۰۰ نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سطح استان اردبیل ثبت نام کرده اند و امیدواریم در این دوره با استقبال بیشتری از جانب مردم برای حضور در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا مواجه شویم.

موسوی بیان کرد: حدود ۳۰۰ نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و حدود ۶۰۰ نفر نیز برای انتخابات شوراهای اسلامی روستا ثبت نام کرده اند و این میزان در روزهای آینده با فراغت بیشتر مردم استان و پایان دید و بازدید‌های نوروزی افزایش قابل ملاحظه‌ای خواهد داشت.

وی افزود: حدود ۹۰ درصد از ثبت نام کننده‌های در روزهای گذشته مرد بودند و کمتر از ۱۰ درصد زن و انتظار می‌رود در این دوره میزان ثبت نام کننده‌های زن در استان افزایش یابد که این نشان از حضور فعالانه زنان استان در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی است.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی چشمه لر، تاریخ انتشار: 3 فروردین 1396، کد مطلب: 11675:www. cheshmalar.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین