پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۶۷۳۷
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶
فرماندار شهرستان سرعین گفت:اعتبار مورد نیاز برای احداث یادمان شهدای گمنام سرعین تامین شده است.

شعار سال: عاطف ناصری فرماندار شهرستان سرعین گفت: اعتبار مورد نیاز برای احداث یادمان شهدای گمنام سرعین تامین شده است و اگر مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس استان اردبیل اجازه بدهد خودمان پروژه را آغاز می کنیم.

ناصری با بیان اینکه 500 میلیون اعتبار برای یادمان شهدای گمنام سرعین پیش بینی شده است افزود:بنده 100 میلیون تومان تعهد کرده ام و 300 میلیون تومان نیز شهرداری سرعین و 100 میلیون تومان باقی مانده را نیز امام جمعه محترم قول داده اند از طریق کمک های مردمی جمع آوری کنند.

وی تصریح کرد: متاسفانه در سال 94 اعتبار مورد نیاز برای احداث یادمان تامین نشده بود ولی هم اکنون مشکل اعتبار نداریم.

فرماندار سرعین اظهارکرد: انتظار داشتیم مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس استان اردبیل احداث یادمان شهدای گمنام را در این ایام (هفته دولت)شروع کنند که مسئولان آمادگی داشتند و اعتبار نیز پیش بینی شده بود اما این اتفاق مبارک محقق نشد.

ناصری گفت:اگر مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس استان اردبیل عنایت داشته باشند این پروژه شروع می شود و اگر احساس می کنند نمی توانند در حضور شهردار سرعین عرض می کنم که شهرداری سرعین آمادگی اجرا پروژه را دارد.

پیکر دو شهید گمنام با مراسمی باشکوه و حضور پرشور مردم شهرستان سرعین در سال 1393/5/31 در بوستان شهدای گمنام این شهر تدفین شد و از ان زمان به بعد اقدامی جهت ساخت یادمان این عزیزان انجام نگرفته است البته در دی ماه سال 94 کلنگ احداث یادمان زده شد ولی تاکنون بی ثمر بوده است. 

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی مغان نیوز، تاریخ انتشار: 9 شهریور 1395، کد مطلب: -:www. moghannews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین