پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۷۱۶۸
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۴
سناتور «جان مک کین» و «لیندسی گراهام» از تغییر موضع کاخ سفید درباره سرنوشت «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه ابراز ناخرسندی کردند.

شعار سال: به نقل از واشنگتن اگزمینر، در پی اظهارات وزیر خارجه و نماینده آمریکا در سازمان ملل مبنی بر اینکه دیگر اولویت آمریکا در سوریه تغییر نظام این کشور نیست، جان مک کین سناتور جمهوری خواه با صدور بیانیه ای در این خصوص ابراز نگرانی عمیق کرد.

وی در این بیانیه اظهار داشت: اظهارات آنها مبنی بر اینکه اسد می‌تواند در قدرت بماند، ظاهراً به همان اندازه بیانیه‌های اوباما که می‌گفت اسد باید برود، عاری از راهبرد است.

در ادامه بیانیه وی آمده است: یک بار دیگر، سیاست ایالات متحده در سوریه بیانیه های مطبوعاتی هستند که بدون هیچ تعریفی از موفقیت ارلئه می شوند، چه رسد به یک طرح واقعی رسیدن به آن.

سناتور گراهام عضو کمیته نیروهای مسلح سنا نیز در واکنش به موضع اخبر کاخ سفید در خصوص بشار اسد بدون اشاره به حمایت های گسترده کشورش از گروه های جنایتکار و تروریست در سوریه که عامل اصلی کشتار مردم این کشور در سال های اخیر بوده اند، گفت چنین اشتباهی از سوی کاخ سفید موجب فروش عمده مردم سوریه خواهد شد.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 11 فروردین 1396، کد مطلب: 3941717، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین