پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۷۶۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۵
مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: تلاش متخصصان برای کاهش آلایندگی در منطقه پارس جنوبی قابل توجه است به گونه‌ای که مشعل سوزی در پالایشگاه اول به میزان ۵۰ درصد کاهش یافته است.

شعارسال: مسعود حسنی در جریان بازدید وزیر نفت از فازهای پارس جنوبی در عسلویه و کنگان با بیان اینکه تحقق شعار امسال مبنی بر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از سیاست‌های مهم مجتمع گازی پارس جنوبی است اظهار داشت: تولید پایدار گاز و اشتغال جوانان توانمند و سرمایه‌های انسانی از مهمترین دستاوردهای مجتمع گاز پارس جنوبی است.

وی با تاکید بر تحقق اهداف تبیین شده برای دست یابی برای قله‌های رفیع و پیشرفت افزود: متخصصان و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی با عزمی راسخ و با نگاه به افق 1404 که سرآمد در عملیات و رقابت پذیر در تراز جهانی گام‌های بلندی در مسیر تولید پایدار بر می‌دارند.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان اینکه ارزش‌های مجتمع گاز پارس جنوبی کماکان به قوت خود باقی است افزود: پایبندی متخصصان و کارکنان این مجتمع عظیم به ارزش‌های سازمانی بیشتر می‌شود.

حسنی، افزایش تولید، حفظ محیط زیست، کاهش مصرف انرژی و منابع را از مضامین استراتژیک آینده مجتمع گاز پارس جنوبی دانست خاطر نشان کرد: ارتقاء رضایتمندی ذی‌نفعان، ارتقاء سطح ایمنی و بهداشت، مدیریت دارایی و فیزیکی و کنترل بهای تمام شده خدمات و محصول از برنامه‌‌های مهم این مجتمع گازی است.

وی از افزایش تامین گاز مصرفی از منطقه پارس جنوبی خبرداد و افزود: بیش از 63 درصد از گاز مصرفی کشور در سال 95 در مجتمع گازی پارس جنوبی تامین شد و اکنون تولید اتان در این مجتمع بیش از 42 درصد افزایش یافته است.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان تولید قابلیت پذیری در سال 96 و 97 افزود: با توان و تلاش چشمگیر کارکنان و متخصصان مجتمع عظیم گازی کشور ، تولید و تامین گاز افزایش می‌یابد که این مهم در رشد اقتصاد کشور بسیار مهم است.

وی از اقدامات ارزشمند پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی نیز اشاره کرد و گفت: در راستای کاهش آلایندگی و افزایش بهره‌وری در این مجتمع گازی، مشعل سوزی در پالایشگاه اول به میزان 50 درصد کاهش یافته و این مهم سبب خاموشی یکی از مشعل‌ها به طور کامل در این پالایشگاه شده است.

حسنی با بیان اینکه بازسازی ردیف‌های دوم فازهای 20 و21 به طور کامل و بسیار مطلوب محقق شده تصریح کرد: این مهم با تلاش متخصصان و کارکان مجتمع گازی پارس جنوبی محقق شده و مدیریت بسیار شایسته بحران در بارندگی‌های سیل آسای اخیر از اقدامات بسیار مهم این مجتمع گازی بوده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی آینه جم، تاریخ انتشار: 11فروردین1396، کدخبر: 21001: www.ayenejam.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
0
0
کار قابل تقدیری است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین