پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۸۳۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۸
نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: راه آهن شهرستان اسفراین مبلغ 400 میلیارد ریال در بودجه 96 اعتبار دارد و مبلغ 300 میلیارد ریال هم برای آن اوراق مشارکت گرفته شده است.
شعار سال: دکتر «هادی قوامی» اظهار کرد: 84 میلیارد ریال از مبلغ اوراق مشارکت این پروژه در هفته گذشته به پیمان کار شرکت راه آهن اسفراین پرداخت شده است تا صرف پرداخت حقوق معوقه کارگران این پروژه شود و بقیه مبلغ این اوراق مشارکت هم تا مرداد ماه 96 به پیمانکار پرداخت می شود.

وی افزود: با توجه به مشکل کمبود اعتبارت در اجرای این طرح به شرط تامین اعتبار به موقع برای این پروژه تا ظرف 2 تا 3 سال آینده راه آهن شهرستان اسفراین به بهره برداری می رسد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اسفراین نیز اظهار کرد: پروژه راه آهن جوین -اسفراین در2 قطعه به طول 57 کیلومتر در حال اجراست که پیشرفت عملیات اجرایی قطعه اول آن به طول 26کیلومتر حدود 90 درصد و قطعه دوم آن هم به طول 31کیلومتر 6.5درصد است.

مجید علی اکبریان افزود: درسال 95میزان 64میلیارد ریال اعتبار تخصیص قطعی به این پروژه اختصاص یافته است.

ساخت راه آهن اسفراین تنها پروژه ریلی استان خراسان شمالی است که تاکنون عملیاتی شده است و با بهره برداری از آن این استان از طریق شهرستان اسفراین به راه آهن سراسری متصل می شود.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی سپهرآیین (اسفراین)، تاریخ انتشار: 7 فروردین 1396، کد مطلب: 54078، www.sepehraiin.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
0
0
باید بودجه بیشتری برای راه اهن کشور در نظر گرفته شود ن۰ف
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین