پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۲۳۴
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی از آغاز مجدد عملیات ساخت راه آهن گرگان - بجنورد - مشهد خبر داد.

شعار سال: سید مرتضی بختیاری در آئین افتتاح نمایندگی آستان قدس در بجنورد اظهارکرد: طی سال‌های گذشته عملیات احداث راه آهن گرگان، بجنورد، مشهد به آستان قدس رضوی واگذار شده بود که به دلیل تغییرات انجام شده ساخت آن متوقف شده است.

وی ادامه داد: طی جلسات رئیس جمهور با استاندار خراسان رضوی و تولیت آستان قدس رضوی، تلاش می‌شود تا عملیات ساخت راه آهن گرگان، بجنورد، مشهد دوباره فعال شده و آغاز به کار کند.

بختیاری با اشاره به ایجاد مجتمع های بین راهی در این استان، افزود: در راستای ارائه خدمات به زائران امام رضا(ع) با واگذاری زمین از سوی این استان عملیات ساخت مجتمع‌های خدمات رسانی بین راهی توسط آستان قدس انجام خواهد شد.

وی با تاکید براینکه نمایندگی های آستان قدس رضوی در همه استان‌ها راه اندازی می‌شود، گفت: با توجه به اینکه پهنه دلدادگی به امام رضا (ع) در تمام کشور وجود دارد، بنابراین باید این دلدادگی و معرفت گسترش یابد تا بتوان در سایه این سرمایه از کمک های مردم استفاده کنیم.

بختیاری با بیان اینکه شاید امکانات و بودجه آستان قدس نتواند خدمت رسانی ها را به مردم توسعه دهد، یادآورشد: می توانیم از ارادت مردم به امام رضا (ع) در راستای کمک به محرومان استفاده کنیم.

وی با تاکید بر گسترش فرهنگ و اندیشه نورانی رضوی در کشور، خاطرنشان کرد: در رویکرد جدید آستان قدس قطعا تحولاتی و وجود دارد، بنابراین باید از این رویکرد در اشاعه و عملیاتی سازی راه و روش امام رضا (ع) در جامعه بهره ببریم.

بختیاری با اشاره به اینکه اگر اشکالات و نواقص در عملکرد نمایندگی‌های آستان قدس رضوی در استان‌ها وجود داشته باشد، جمع آوری و اصلاح می‌شود، افزود: امیدواریم با فعالیت این دفتر گره از امور مردم، محرومان و مستضعفان بازکنیم.

استاندار خراسان‌شمالی نیز در این مراسم اظهارکرد: هدف از راه اندازی این دفتر در استان تشکیل نهضت فرهنگی برای خدمات رسانی بیشتر به مردم به ویژه اقشار محروم جامعه است.

محمد رضا صالحی ادامه داد: به منظور رشد و توسعه استان از آستان قدس رضوی توقع و انتظاراتی داریم که امیدواریم با پیگیری‌ها هر چه سریعتر تحقق یابد.

وی با تاکید براینکه فعالیت های آستان قدس از خراسان‌شمالی باید با نگاه حمایتی نه اقتصادی باشد، گفت: توسعه و تکمیل سیمان سمنگان، از مهمترین نیازمندی‌های این منطقه است.

صالحی خاطرنشان کرد: به دلیل آن که بیشتر سهام سیمان سمنگان متعلق به آستان قدس رضوی است باید پیگیری‌های لازم برای تکمیل آن انجام شود زیرا این واحد در اشتغال زایی و رونق اجتماعی منطقه بسیار حائز اهمیت است.

وی یادآورشد: تکمیل و تجهیز فرودگاه استان، محرومیت زدایی، راه اندازی راه آهن گرگان، مشهد و ایجاد مجتمع‌های خدمات رسانی از دیگر نیازمندهای استان است که باید از سوی آستان قدس مورد توجه قرار گیرد.

در این آئین محمد اکبرزاده به عنوان سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان شمالی معرفی شد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، تاریخ 30 آذر 95، کد مطلب: 959-9514-5: www.bojnourd.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین