پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۱۹۵۹
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱
مدیر اداره تبلیغات اسلامی بجنورد گفت: زیرساخت‌های لازم برای اعزام کاروان‌های پیاده به مشهد مقدس فراهم نیست و متاسفانه جاده‌های استان از استاندارد لازم برای این مهم برخوردار نیست.

شعار سال: حجت‌الاسلام ناصر هدایتی صبح امروز در جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی اظهار داشت: 30 هیئت مذهبی از شهرستان بجنورد جهت عزیمت به مشهد مقدس ساماندهی شده و چارت تشکیلاتی آن‌ها مشخص شده است.

وی در رابطه با زیرساخت‌های استان در راستای اعزام کاروان‌ها افزود: زیرساخت‌های لازم برای اعزام کاروان‌های پیاده به مشهد فراهم نیست. متاسفانه جاده‌های استان از استاندارد لازم برای این مهم برخوردار نیست.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بجنورد تصریح کرد: فقدان سرویس‌های بهداشتی و حمام در جاده‌های خراسان شمالی٬ از مهم‌ترین مشکلات زائران پیاده امام رضا‌(ع) است و این موضوع سبب دغدغه زائران شده است. هم‌چنین امکانات مناسب برای بانوان نیز بای تدارک دیده شود چرا که دو سوم جمعیت زائران را بانوان تشکیل می‌دهند.

وی بیان داشت: بسیج روستاها و پایگاه‌های مقاومت و همچنین هیئت امنای مسجد پای کار آمده‌اند و ایستگاه‌های صلواتی راه اندازی شده است ولی هنوز تا نقطه مطلوب فاصله زیادی وجود دارد.

هدایتی در پایان اضافه کرد: تمام مسئولان و دستگاه‌های اجرایی در راستای فراهم کردن آسایش و راحتی زائران پای کار بیایند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 20 آبان 96،کد مطلب: 1570361: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین