پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۵۸۵۶۳
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶
رئیس بانک مرکزی گفت: دلار برای هر نوع وارداتی به کشور ارزان نیست و برخی واردات با نرخ بازار آزاد، برخی از‌ کالاها با نرخ رسمی و نرخ ارزان‌تر به کشور وارد می‌شوند.
شعارسال: ولی‌‌الله سیف رئیس بانک مرکزی در گفتگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا قیمت دلار برای واردات ارزان‌تر است، اظهار داشت: دلار برای هر نوع وارداتی به کشور ارزان نیست.

وی افزود: برخی واردات با نرخ بازار آزاد، برخی از‌ کالاها با نرخ رسمی و نرخ ارزان‌تر به کشور وارد می‌شوند که به تدریج این نوع کالاها با نرخ آزاد تأمین خواهد شد.

سیف ادامه داد: این موضوع نیازمند زمان‌بندی است و واردات با نرخ ارزان‌تر نیازمند نظارت بر توزیع بوده تا امکان سوء‌استفاده برای اشخاص وجود نداشته باشد، چراکه دولت یکی از سیاستهای خود را یکسان‌سازی نرخ ارز قرار داده است.

رئیس بانک مرکزی خاطرنشان کرد: یکسان‌سازی نرخ ارز نیازمند وجود مقدماتی است که به محض دستیابی، این سیاست به طور کامل انجام خواهد شد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 20 فروردین 1396، کدخبر: ۶۰۳۸۷۴۵ ، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین