پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۸۷۶
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴
رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان بهار گفت: در حال حاضر حریم و بستر رودخانه قوری چای محل انباشت پسماندهای شهرک سفال لالجین است که به دلیل خطرات و مشکلات ایجادشده باید ساماندهی شود.

شعارسال : مجید شعبانلو گفت: انباشت و تل انبار پسماندهای شهرک سفال لالجین در مساحتی افزون بر یک کیلومتر در اطراف جاده و حریم و بستر رودخانه قوری چای انجام‌شده که موجب بروز مشکلات و احتمال خطر در صورت بروز سیلاب می‌شود.

شعبانلو افزود: با توجه به اینکه محل انباشت این پسماندها در حریم شهر بوده و فضای منظر جاده را نیز تحت تأثیر قرار داده باید جلسه‌ای با حضور بخشداری، شورای شهر و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی در این خصوص برگزار شود.

وی اضافه کرد: مدیریت پسماندهای صنعتی در درجه اول به عهده تولیدکننده است که در حال حاضر این وظیفه به شرکت خدماتی شهرک‌های صنعتی واگذارشده اما بااین‌حال مدیریت خاصی دراین‌باره شاهد نیستیم.

وی عنوان کرد: پسماندهای شهرک سفال لالجین ازجمله پسماندهایی است که باید طبق قانون مدیریت پسماند بازیافت شوند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار شنبه 21 آذر 1394 ، کد مطلب : 2997720 : www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین