پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۸۹۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۰
از روزنامه نگاران خارجی که هم اکنون برای پوشش خبری در کره شمالی بسر می برند، خواسته شده است که خود را برای «رویدادی مهم و بزرگ» در روز پنج شنبه آماده نمایند.

شعارسال: در حال حاضر حدود ۲۰۰ روزنامه نگار خارجی برای پوشش خبری صد و پنجمین سالگرد تولد «کیم سونگ دوم» رئیس جمهور و بنیانگذار کره شمالی در روز پانزدهم آوریل- (روز آفتاب)- در این کشور بسر می برند.

از این روزنامه نگاران خارجی خواسته شده است که خود را «برای رویدادی مهم و بزرگ» در روز پنج شنبه آماده نمایند. گفتنی است که در این توصیه اشاره ای به تنشهای موجود در منطقه پیرامون برنامه هسته ای این کشور نشده است.

مقامات کره شمالی از ارائه جزئیات بیشتر در خصوص ماهیت این رویداد و مکان وقوع آن خودداری کردند.

این در حالی است که در پی اعزام ناوگروه آمریکایی «کارل وینسون» به بخش غربی اقیانوس آرام در مجاورت شبه جزیره کره با هدف نمایش قدرت و هشدار کره شمالی در خصوص حمله اتمی به آمریکا، تنشها میان واشنگتن- پیونگ یانگ رو به افزایش است.

با این حال، رئیس جمهور چین در گفتگوی تلفنی خود با «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا در چهارشنبه شب خواستار حل و فصل مسالمت آمیز بحران کره شمالی شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 24فروردین1396، کدخبر: 3951473: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
0
0
رویدادش رونمایی از بمب هیدروژنی فک کنم باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین