پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۵۹۲۸۰
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲
با همکاری سازمان بهزیستی سال گذشته 198 کودک متکدی شامل 151 پسر و 47 دختر از سطح شهر جمع آوری و به مراکز یاسر و افسریه که تحت نظر سازمان بهزیستی هستند، معرفی شدند.

شعار سال: مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران در تشریح اقدامات این سازمان در سال 95 گفت: سال گذشته موفق شدیم بیش از 375 هزار مددجو را در مددسراهای شهر تهران مستقر کرده تا از بروز هرگونه خطرات احتمالی از جمله سرمازدگی جلوگیری به عمل آوریم.

رضا قدیمی با بیان اینکه در سال گذشته حدود 4775 نفر از آسیب دیدگان اجتماعی به سامانسراهای شهرداری تهران منتقل شده‌اند، اظهار کرد: از این تعداد 1358 زن به مددسرای لویزان و 3417 مرد به سامانسرای اسلامشهر منتقل و مطابق رأی قضایی تعیین تکلیف شدند.

وی با اشاره به تعداد مددجویان مستقر در مددسراهای تهران طی سال گذشته عنوان کرد: طبق آمارهای موجود در سال 95 بیش از 375 هزار مددجو در سامانسراها حضور پیدا کردند که از این تعداد 4229 خانم در مددسرای چیتگر و مابقی در مددسراهای مردان مستقر شدند.

به گفته مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران با اقدامات این سازمان در شب های سرد زمستان و پیش بینی مددسراهای سیار، تلاش شد تا از بروز هرگونه خطر احتمالی برای کارتن خواب ها از جمله مرگ ناشی از سرمازدگی جلوگیری شود.

بر اساس گزارش تهران سما، قدیمی در پایان به اقدامات شهردار تهران در راستای جمع آوری کودکان متکدی در پایتخت پرداخت و گفت: با همکاری سازمان بهزیستی سال گذشته 198 کودک متکدی شامل 151 پسر و 47 دختر از سطح شهر جمع آوری و به مراکز یاسر و افسریه که تحت نظر سازمان بهزیستی هستند، معرفی شدند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی فیدوس، تاریخ 15 فروردین 96، کد مطلب: 38413: www.feydus.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین