پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۹۳۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱
جلیلی گفت: یک علتی که بنده در این عرصه وارد نشدم این بود که نیروهای انقلابی تجمیع بشوند تا گفتمان انقلاب به درستی شکل بگیرد زیرا در بین نامزدها حتما یک نفر نسبت به دیگران اصلح است.
شعارسال: سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار با جمعی از فعالان فرهنگی گفت: دیروز در بیانیه ای رسمی عدم ثبت نام در انتخابات را اعلام کردیم اما این به معنای اتمام کار ما نیست بلکه کار ما جدی تر از گذشته باید ادامه یابد.

وی گفت: ما برنامه مشخصی را برای موضوعات اصلی کشور داشتیم و راه حل های مشکلات واقعی مردم و کشور را هم آماده کرده بودیم و معتقد بودیم اگر افکار عمومی در این باره اقناع شوند رای هم خواهند داد. اکنون نیز صورت مساله عوض نشده و فقط یک نفری که قرار بود کاندیدا شود ثبت نام نکرده ولی این مسیر و گفتمان باید امتداد داشته باشد. همه آرامش را دوست دارند اما نقطه مقابل آرامش فقط جنگ نظامی نیست و اگر آرامش کسی در جامعه به خاطر نداشتن شغل یا احتمال از بین رفتن شغل نیز آسیب ببیند مهم است .

جلیلی افزود: در 4 سال گذشته ما بارها نقاط انتقادی و پیشنهادات خودمان را به دولتمردان فعلی گفته ایم ولی زمان انتخابات باید روند های نادرست را به چالش کشید و گفت مسیری که در 4 سال گذشته طی شده درست نبوده.

وی افزود: یک علتی که بنده در این عرصه وارد نشدم این بود که نیروهای انقلابی تجمیع بشوند تا گفتمان انقلاب به درستی شکل بگیرد زیرا در بین نامزدها حتما یک نفر نسبت به دیگران اصلح است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: وظیفه ما این است که اصلح را بشناسیم و کمکش کنیم نه اینکه خود را کنار بکشیم و بگوییم فراتر از بقیه هستیم و هیچ کاری انجام ندهیم!؛ حمایت مان از اصلح باید ذیل ملاحظات و گفتمان انقلاب باشد چنانچه اگر بنده هم وارد این عرصه می شدم باید حمایتتان از بنده را مشروط به پایبندی ام به گفتمان انقلاب می‌کردید.

جلیلی خاطر نشان کرد: اینکه ما منتظر باشیم تا در دولتی که با ما همسو نیست مشکلات و ناکارآمدی ها بیشتر شود تا در اثر آن مردم به ما اقبال پیدا کنند درست نیست و چنین نگاهی مبنای دینی ندارد، باید تلاش کرد اگر راه حل مساله ای را می دانیم کمک کنیم تا مشکلات مردم و کشور حل و فصل شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 28 فروردین 1396، کدخبر: 1381423 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
0
0
کا رو خراب کردی بابا
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین