پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۹۷۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۰
معاون درمان و خدمات تخصصی پژوهشگاه رویان گفت: ایران در زمینه دانش سلول‌های بنیادی هم‌سطح با مراکز خوب دنیا در حال رقابت است.

شعارسال: احمد وثوق ظهر امروز در حاشیه مراسم افتتاحیه دومین کنگره بین‌المللی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پژوهشگاه رویان در زمینه پزشکی تولید و درمان ناباروری جزو نخستین مراکز فعال ایران و خاورمیانه است و در زمینه سلوله‌های بنیادی و جزو نخستین‌ها است.

وی افزود: در زمینه اصلاح نژادهای دامی و شبیه‌سازی حیوانات پژوهشکده زیست‌فناوری رویان در اصفهان فعال است.

معاون درمان و خدمات تخصصی پژوهشگاه رویان در رابطه با فعالیت‌های این مجموعه در خراسان رضوی، خاطرنشان کرد: با جهاد دانشگاهی خراسان رضوی همکاری‌های خوبی داریم و در این استان مرکزی هم در زمینه سلول‌های بنیادی فعال کرده‌ایم.

وثوق با اشاره به اینکه ایران در زمینه دانش سلول‌های بنیادی هم‌سطح با مراکز خوب دنیا در حال رقابت است، تصریح کرد: در این رابطه تحقیقاتی که انجام می‌شود در اختیار کشورهای پیشرفته همچون آمریکا، فرانسه، کره‌جنوبی، ژاپن، چین و غیره قرار می‌گیرد.

وی تاکید کرد: ایران هم‌ردیف با مراکز برتر دنیا است و حتی در برخی‌ شاخصه‌ها برتر هستیم و این امکان در تنوع تخقیقات سلول‌های بنیادی ایجاد شده است.

معاون درمان و خدمات تخصصی پژوهشگاه رویان با بیان اینکه تنوع فعالیت‌ها در زمینه انواع فعالیت‌های ناباروری، بند ناف، ژنتیکی، سلول‌های بنیادی و غیره در عرصه بالینی و کاربردی است تا قدم مثبتی در درمان بیماران ناعلاج داشته باشیم، گفت: می‌خواهیم که از تشدید و ترویج بیماری‌ها به‌خصوص بیماری‌های ژنتیکی خودداری کنیم و برای درمان هر بیمار از مسیر تخصصی‌اش اقدام کنیم و برای هر کس تشخیص مجزایی داشته باشیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 30فروردین1396، کدخبر: 1383649: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
0
0
در این قسمت واقعا خوب کار کرده ایم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین