پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۶۰۵۷۷
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
دبیر اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با اشاره به تغییر رئیس دانشگاه آزاد گفت: دانشگاه آزاد برای حرکت علمی نیازمند تحولات اساسی است.

شعار سال: متین منتظمی دبیر اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با اشاره به تغییر ریاست دانشگاه آزاد اظهار داشت: دانشجویان معتقدند تغییرات در این دانشگاه به ریاست محدود نشود و جزئیات و سایر جایگاه‌های دانشگاه آزاد باید دچار تحول شوند.

دبیر اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با اشاره به حضور شبکه فساد مالی در دانشگاه آزاد و تبدیل آن به حیات خلوت برخی گروه‌ها و جریان‌های سیاسی یادآور شد: برای از بین بردن این شبکه نیازمند تغییرات اساسی‌تر و جدی‌تر در دانشگاه آزاد هستیم.

وی به نقش دانشگاه آزاد در فضای علمی کشور اشاره کرد و گفت: برای اینکه دانشگاه آزاد به جایگاه آرمانی و اصلی خود باز گردد باید رویکرد آن دچار تحول جدی شود و از اعضای هئیت‌امنای دانشگاه می‌خواهیم اقدامات جدی‌تری برای این تحولات در دانشگاه آزاد انجام دهد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 6 اردیبهشت 96، کد مطلب: 1388707: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین