پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۶۱۱۵۴
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۶
سرپرست موقت دانشگاه آزاد طی احکام جداگانه‌ای سرپرست حراست و مشاور رئیس دانشگاه آزاد در امور اقتصاد دانش‌بنیان و سرمایه‌گذاری را معرفی کرد.
شعار سال: علی‌محمد نوریان سرپرست موقت دانشگاه آزاد اسلامی طی حکمی سیدرضا سیدعلیخانی را به عنوان سرپرست حراست دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

در حکم نوریان خطاب به سیدعلیخانی آمده است: "با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده شما، به موجب این حکم سرپرستی مرکز حراست به شما واگذار می‌شود. امید است با رعایت تقوا و دینداری و حفظ کرامت و حرمت افراد و بهره‌گیری شایسته از توانمندی های سرمایه‌های انسانی، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات و اموال دانشگاه نمایید."

سرپرست موقت دانشگاه آزاد اسلامی همچنین از زحمات و تلاش‌های هومن ستاری به عنوان رئیس مرکز حراست دانشگاه تقدیر و تشکر کرد.

همچنین نوریان در حکم جداگانه‌ای علیرضا رهایی را‌ به عنوان "مشاور رئیس دانشگاه در امور اقتصاد دانش‌بنیان و سرمایه‌گذاری‌" منصوب کرد.

"با توجه به سوابق ارزنده علمی و پژوهشی شما به ویژه در مدیریت دانشگاهی، به موجب این ابلاغ به عنوان "مشاور رئیس دانشگاه در امور اقتصاد دانش بنیان و سرمایه‌گذاری" منصوب می‌شوید.امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره‌گیری از تجارب سرمایه‌های انسانی شایسته دانشگاه در انجام این مهم موفق و موید باشید."

علیرضا رهایی عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر و از اساتید دانشکده مهندسی عمران و محیط زیست این دانشگاه است.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی فردا، تاریخ انتشار: 13 اردیبهشت 1396، کد مطلب: 663911، www.fardanews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین