پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۱۴۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از اعطای 30 میلیون تومان تسهیلات بلاعوض به خانواده دارای دو معلول به بالا برای خرید و ساخت مسکن خبر داد

شعار سال: دکتر امید قادری مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه امروز درجمع خبرنگاران از اعطای 30 میلیون تومان تسهیلات بلاعوض به خانواده دارای دو معلول به بالا برای خرید و ساخت مسکن خبر داد و گفت: این میزان تسهیلات جدا از وامی است که به مددجویان داده می شود.

وی ابراز کرد: محدودیتی برای پذیرش مددجویان و اعطای تسهیلات به آنها نداریم و متقاضیان می توانند به معاونت مشارکت های مردمی این اداره کل واقع در کرمانشاه بلوار ویلا مراجعه کنند.

به گفته مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، طبق تفاهم نامه با بنیاد مسکن نیز برای خانواده های روستایی که دارای دو معلول بالاتر هستند چنانچه فاقد زمین باشند بنیاد مسکن آن را تأمین می کند.

دکتر قادری خاطرنشان کرد: چنانچه مددجویان در روستاها نیز دارای زمین باشند می توانند برای دریافت تسهیلات مراجعه کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه بخشی از کمبود اعتبارات برای ساخت و واگذاری پروژه های مسکن مهر در شهرستان های استان تأمین شده است، از افتتاح واحدهای مسکن مهر در شهرستان های هرسین و جوانرود طی هفته آینده خبر داد.

وی اضافه کرد: مسکن مهر در شهرستان کرمانشاه نیز تا 2 ماه آینده تکمیل و آماده واگذاری خواهد بود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی ریوا ، تاریخ انتشار 14 اردیبهشت 96، کد مطلب: 19781 : www.rivar.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
0
0
برای چه کاری؟؟؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین