پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۱۸۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰
رییس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس درباره طرح شفاف سازی اموال نامزدها گفت: این یک ایده خوب و به جایی است که امیدواریم این اتفاق بیفتد. با اینکار خیلی از موضوعات و اتهاماتی که به نامزدها وارد می شود از بین میرود.

شعارسال: غلامرضا تاجگردون با بیان این مطلب ادامه داد: این شفاف سازی نباید محدود به افراد خاص باشد بلکه باید همه مسئولین اموال خود را شفاف سازی کنند و این اتفاقی است که اکثر کشورها این اقدام را انجام داده اند.

وی در ادامه اظهار داشت: این موضوع از این جهت اهمیت دارد که ملت باید بدانند چه کسی می خواهد رییس جمهور شود.

تاجگردون تصریح کرد: اگر شاهد شفاف سازی در اموال و حتی در خیلی از موضوعات بودیم شاهد اتفاقات نجومی نبودیم. همین عدم شفاف سازی باعث می شود که ذهن مردم نسبت به نامزدها و مسئولین منحرف شود که اگر هم بشود در این شرایط طبیعی است.

این نماینده مجلس تصریح کرد: نامزدها نباید به گونه ای رفتار کنند که به شعور و فهم مردم توهین شود. با آمدن فضای مجازی مردم جامعه، اطلاعات خوبی را در همه زمینه ها پیدا کردند و راحت می توانند وعده های نامزدها را تشخیص بدهند که کدام عملی است و کدام نیست.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر شما کدام یک از نامزدها به نفع هم کنار می کشند گفت: با توجه به آن چیزی که در فضای انتخاباتی بوجود آمده است و انتقاداتی که نامزدها به هم دارند بعید می دانم که این کنارگیری بین نامزدهای اصولگرا و اصلاح طلب اتفاق بیفتد و تا اخرین روز نیز در صحنه هستند البته این احتمال وجود دارد که جهانگیری به نفع روحانی کنار رود.

تاجگردون درباره ادبیاتی که در فضای انتخابات شدت گرفته است افزود: قاعدتا دراین ایام این ادبیات رواج بیشتری نیر پیدا می کند و با توصیه کردن بهتر نمی شود البته این موضوع را عنوان کنم نامزدهای ریاست جمهوری نباید به هر قیمتی بخواهند به صندلی قدرت برسند چرا که این موضوع در بلندمدت به ضرر جامعه است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی شهر، تاریخ انتشار: 19 اردیبهشت1396، کدخبر: 37008: www.shahr.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
0
0
مخالف زیاد هم دارد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین