پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۱۹۱۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۵
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ایران به دنبال جنگ و تهدید کشورهای دیگر نیست؛ اما هر نوع اقدامی را پاسخی فراموش‌نشدنی خواهد داد و کشورهایی که با کوچکترین عملیات نظامی تار و پودشان به هم خواهد ریخت، نباید در مورد ایران اظهار نظر کنند.

شعارسال: «سید حسین نقوی حسینی» سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، در واکنش به سخنان وزیر دفاع عربستان اظهار داشت: بعضی از مسئولان منطقه باید به اندازه دهان خودشان صحبت و راجع به مسائل منطقه در حد و اندازه خودشان اظهار نظر کنند.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران به اندازه‌ای قدرت دفاعی دارد که به هر تهدیدی، پاسخی با مشت‌های آهنین بدهد و هر نوع اقدام تحریک آمیز و تجاوزگرایانه‌ای را در نطفه خفه خواهد کرد.

نقوی حسینی بیان داشت: آن کشورهایی که اظهار نظرهای بی جا مطرح می‌کنند، خود به توانمندی جمهوری اسلامی ایران واقفند. ایران هیچگاه به دنبال جنگ و تهدید کشورهای دیگر نبوده و نخواهد بود اما هر نوع تهدید و اقدام را پاسخی فراموش نشدنی خواهد داد و به ویژه کشورهایی که با کوچکترین عملیات نظامی تار و پودشان به هم خواهد ریخت، نباید در مورد نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار نظر بکنند.

وی اضافه کرد: لذا اینان باید حد و اندازه‌ خودشان را نگه دارند و منطقه را به سوی تنش پیش نبرند. اینکه منطقه به سوی تنش برود خواست آمریکایی‌ها و صهیونیست‌هاست. آن‌ها می‌خواهند بین کشورهای اسلامی تفرقه به وجود آید و نباید فریب سیاست‌های سلطه‌گران را خورد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی همچنین در خصوص حادثه تروریستی مرز میرجاوه عنوان کرد: در همان ایام که این حادثه به وقوع پیوست، اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی برای بازدید از مرزهای شرقی کشور در استان سیستان و بلوچستان حضور داشتند و این موضوع در همان موقع و در منطقه به بحث گذاشته شد و جمع بندی‌هایی صورت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: همچنین صبح امروز در جلسه هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی موضوع مطرح و بنا بر این شد که به جهت ارزیابی کمیسیون از بازدیدی که صورت گرفته و اتفاقی که رخ داده است، جلسه‌ای با حضور تمامی مسئولین مربوط به مرز و مرزبانی برگزار کند و ابتدا گزارش سفر مطرح و سپس این حادثه‌ تروریستی بررسی شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری دفاع مقدس، تاریخ انتشار: 19 اردیبهشت1396، کدخبر: 238794: www.defapress.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
0
0
داد نزن بابا
رضا
-
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۳
0
0
بعضی مواقع بهتر با نشان دادن توان نظامی،کشوران تجاوز گر را از قدرت نظامی خود مطلع سازیم
الف م
محسن
Canada
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۷
0
0
عربستان رو انقدر معطل کردین در مقابله باهاش که امریکا حسابی تطمیعش کرد و تا دندان مسلحش کرد
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین