پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 01
کد خبر: ۶۲۱۷
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۱
مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران با بیان اینکه تحریم جدید ایران توسط آمریکا جای تعجب ندارد بلکه واکنش دولت و وزارت خارجه به آن مهم است، گفت: متأسفانه سکوت و انفعال در قبال اقدامات آمریکا به عادت آقایان تبدیل شده است.

شعارسال: مجتبی ثابتی مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران با اشاره به طرح مجلس نمایندگان آمریکا برای محدود کردن ورود افرادی که اخیراً به ایران، عراق، سوریه یا سودان سفر کرده‌اند به آمریکا، گفت: این اقدام آمریکا جای هیچ تعجبی ندارد همانطور که اگر فردا هم آمریکا تحریم‌ جدیدی علیه ایران اعمال کند.

وی افزود: مجلس آمریکا مانند همیشه به وظیفه در قبال ایران که دشمنی است، عمل کرده است اما عکس العمل دولت و وزارت خارجه ما در مقابل این اقدام آمریکا مهم است.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: البته سکوت آقای روحانی و ظریف در برابر چنین اقدامات آمریکا هم جای تعجب ندارد. بدیهی‌ترین و معمول ترین کار وزارت خارجه و دولت این است که در مقابل اقدامات آمریکا سکوت کند.

ثابتی با طبیعی خواندن اقدامات خصمانه آمریکا علیه ملت ایران، اظهار داشت: آنچه جای تاسف دارد این است که پس از روی کار آمدن دولت یازدهم در ایران، آمریکا هر اقدامی که خواسته علیه ایران انجام داده اما هیچ واکنشی از طرف دولت ایران مشاهده نکرده است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ افزود: از دیگر نمونه‌های انفعال و سکوت دستگاه دیپلماسی دولت فاجعه منا و کشتار شیعیان نیجریه است.

وی در پایان تصریح کرد: در اینجا مردم و دانشجویان نباید سکوت کنند و تا این حد انفعال را برنتابند. البته دانشجویان نمی‌توانند ناظر به دولت سخنی بگویند چون گویی نقدی بر دستگاه دیپلماسی دولت وارد نیست.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 28آذر1394، کدخبر: 13940927000624: www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین