پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۳۶۹۷
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵
چهره شهرها در حالی که در یکی دو هفته ابتدایی تبلیغات کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری معمولی و کم و بیش تمیز بود، با شروع تبلیغات افرادی که با ادعای ساختن و زیباتر کردن شهرها به میدان آمده بودند، در فرصت کوتاه یک هفته‌ای، زشت و پر از زواید بصری شد. به تصایر زیر که از شهرهای مختلف ایران جمع‌آوری شده، نگاه کنید و نظرتان را در این باره بنویسید.

شعار سال: در حالی که در این دوره دیدیم که کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری بر خلاف دوره‌های گذشته به جای تبلیغات گسترده شهری به استفاده مناسب از ظرفیت صدا و سیما از یک سو و شبکه‌های اجتماعی از سوی دیگر روی آورده بودند با شروع تبلیغات انتخابات شورای شهر شاهد هجوم گسترده تبلیغات شهری ان هم در ابعاد گسترده بودیم.

به این ترتیب چهره شهرها در حالی که در یکی دو هفته ابتدایی تبلیغات کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری معمولی و کم و بیش تمیز بود، با شروع تبلیغات افرادی که با ادعای ساختن و زیباتر کردن شهرها به میدان آمده بودند، در فرصت کوتاه یک هفته‌ای، زشت و پر از زواید بصری شد. به تصایر زیر که از شهرهای مختلف ایران جمع‌آوری شده، نگاه کنید و نظرتان را در این باره بنویسید.



















با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت تابناک، تاریخ انتشار 31 اردیبهشت 96، کد مطلب: 696188: www.tabnak.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین