پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۶۳۸۶۵
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷
رئیس موسسه علوم و فنون کیش قاطعیت در رفتار ، ارزشیابی عملکرد زیر مجموعه ، تعهد و پاسخگویی را از مهارتهای مدیریتی برشمرد و گفت : آموزش نیروهای یک مجموعه، اصلی مهم در توسعه است.

شعار سالحسینعلی تهرانی روز سه شنبه در نخستین 'سمیتئاتر مدیریت حرفه ای خدمات هتلداری' با بیان اینکه نگاه ما برای برگزاری این رویداد آموزشی بود افزود : تلاش داریم تا با بهره گیری از هنر تئاتر بخشی از مشکلات را که حاصل پژوهش های صورت گرفته در موسسه است در این قالب بیان کنیم و در رفع آنها گام برداریم .

وی با بیان اینکه تاریخچه برگزاری سمیتئاترها به دهه 1950 در اروپا باز می گردد گفت : سمیتئاترها در حوزه سیاست ، سیاستمداران را به صحنه تئاتر کشیدند و به بررسی و تحلیل عملکرد آنها در قالب آنچه به نمایش گذاشته شده بود پرداختند.
تهرانی اظهار کرد : این هنر از سال 2006 بعد آموزشی به خود گرفت که امیدواریم با بهره مندی از ظرفیت های هنری و هنرمندان در حوزه های بازار و غرفه داری ، کلوپ داران ، حمل و نقل و تاکسی داران نمونه های از سمیتئاترها ارائه دهیم .
وی با تاکید بر اینکه توسعه چند وجهی است و زیر ساختی به نام آموزش و فرهنگ اجتماعی دارد افزود : اگر بتوانیم با همکاری یکدگیر فرهنگ را به تعالی برسانیم می توانیم امیدوار باشیم که کیش در صحنه توسعه گردشگری قرار می گیرد .
تهرانی در ادامه به مهارتهای مدیریتی اشاره کرد و گفت : تعهد و پاسخگویی ، قاطعیت در رفتار ، احترام به مشتری ، ارزشیابی عملکرد زیر مجموعه و کنترل کیفیت از آن جمله است
وی گفت : یک مدیر باید نسبت به درون و بیرون سازمان خود پاسخگو باشد و اگر آشفتگی وجود دارد مسئولیتش با آن مدیر است .
رئیس موسسه علوم و فنون ،آموزش نیروهای یک مجموعه از نگهبان تا مدیران را مهم خواند و افزود : اموزش اصلی مهم در توسعه است .
به گزارش ایرنا ، نویسنده کتاب 'برگ برنده مذاکرات' نیز در این نشست به ارائه توضیحی در خصوص روشهای موفقیت برند بر اساس نگرش پرداخت و گفت : برای موفقیت در کسب و کار نیاز به باز آفرینی هستیم .
نیما کیمایی به مفهوم پریمیوم پرداخت و افزود : پریمیوم یعنی برندی که پایدار است و مردم نمی توانند آن را انتخاب نکنند ، برای خاص شدن در هر حوزه ای نیازمند یک جهش هستیم .
وی با بیان اینکه بسیاری افراد دارای DNA و شرایط دستیابی به موفقیت هستند اظهار کرد : متاسفانه این ژن در موارد زیادی نادیده گرفته می شود ، سازمان ها نیز نظیر انسان ها دارای این ژن مخفی هستند.
کیمایی تاکید کرد :رسیدن به سطح استاندارد و مدرن شدن نیازمند عواملی چون کیفیت ، ارتباط مناسب با مشتری و نو آوری است ،زمانی که ادعا دارید که بهترین هستید باید نسبت به ادعای خود خدمات ارانه دهید .
وی به زیر مجموعه های کیفیت اشاره کرد و گفت : مزیت عملکرد، توجه به جزئیات کار ، داشتن استاندارد در سبک، پاسخگویی به مشتری از آن جمله است .
کیمیایی تصریح کرد : اینکه مشتری چه می خواهد مهم است ، خدمات باید متناسب با سلایق و تفاوت های افراد و ویژگی های آنها ارائه شود .
وی با تاکید بر توجه به جزئیات در ارتباط با مشتریان گفت : پوشش و نوع صحبت کردن نشان می دهد شما به جزئیات کار خود و مردم اهمیت می دهید .
این استاد دانشگاه داشتن سبک متفاوت را در جذب مشتری بسیار مهم دانست و گفت : با رعایت استانداردها باید به سبک خاص برسیم .
کیمیایی پاسخگویی به مشتری و دانستن اولویت ها قبل از بیان را یکی از نکات با اهمیت برشمرد و افزود : به طور معمول تنها پنج درصد مشتریان شکایات خود را از خدمات بیان می کنند ، اگر تغییر نکنیم عقب می مانیم ، با سیستم و روش گذشته نمی توان نیازها را پاسخ گفت و سیستم ها را اداره کرد .
وی ارتباط با مشتریان را موضوع کلیدی دیگر عنوان کرد و افزود : در ارائه خدمات به گونه ای رفتار کنید که مشتریان به شما بدبین نشوند ، 68 درصد دلایلی که مشتریان از خدمات یک مجموعه بهره نمی گیرند بدبینی است یک برند باید طوری تصور کند که فقط از شما خدمات ویژه دریافت می کند .
کیمایی ،احترام گذاردن به مشتریان و دسترس بودن را از نکات مهم برای صاحبان برند در قابل مشتریان دانست .
وی نو آوری ، خارج از چارچوب نگاه کردن و متفاوت دیدن را از جمله نکات مهم برای برند شدن دانست و افزود : باید باور برند شدن در میان نیروها بالا باشد تا بتوانند نگرش خود را به مشتریان انتقال دهند .
وی تصریح کرد : نگرش در یک مجموعه اگر درست باشد سطح انرژی بالا می رود ، نگرش ما نباید فقط سود باشد ، ما نیازمند تقویت باورهای خود در کسب و کار هستیم .
اجرای تئاتر با محوریت کیفیت و نوع خدمات دهی در هتل ها بخش دیگر این مراسم بود .
نخستین سمیتئاتر حرفه ای خدمات هتلداری کشور امروز سه شنبه با همکاری معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش و موسسه علوم فنون با حضور مدیران هتل ها و فعالان حوزه گردشگری و هتلداری در مرکز همایش های بین المللی خلیج فارس برگزار شد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی ، تاریخ انتشار 2 خرداد 96، کدمطلب:82542486 (6000942)، www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین