پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۴۶۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۹
مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی گفت: طی سه روز آینده آسمان بیشترمناطق کشور آفتابی خواهد بود اما برای استان‌های خوزستان، ایلام و سیستان و بلوچستان پدیده گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

شعار سال: احد وظیفه افزود: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، طی سه روز آینده، در روز پنجشنبه(۱۱ خرداد) برای شهرهای شمالی استان‌های واقع در شمال غرب، افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

پیش‌بینی وزش باد شدید در نوار شرقی کشور
وی افزود: طی امروز و فردا برای نوار شرقی کشور، در بعضی ساعات وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که در برخی مناطق به‌ویژه در زابل با گرد و خاک و کاهش دید افقی و کیفیت هوا همراه خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی در ادامه اظهار کرد: طی سه روز آینده، برای استان‌های خوزستان و ایلام به سبب وزش باد شدید، وقوع گرد و خاک، کاهش دید افقی و کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود. در همین مدت، خلیج فارس و شرق دریای عمان به سبب وزش باد شدید، مواج خواهد بود.

وظیفه در مورد هوای تهران در روزهای آینده گفت: آسمان تهران طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (۱۰ و ۱۱ خرداد)، صاف، گاهی همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۳۵ و ۲۱ و ۳۳ و ۱۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از جامعه خبری تحلیلی الف، تاریخ انتشار 9 خرداد 96، کد مطلب: 477528: www.alef.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۳
0
0
وقتی جهاد کشاورزی توان ندارد چه می توان کرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین